Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Dorota Cacek

Dorota Cacek

wiceprezes zarządu

Sfinks Polska SA

Jako członek zarządu Sfinks Polska, spółki giełdowej do której należą restauracje Sphinx, Chłopskie Jadło, Wook, Fabryka Pizzy i Bolek, jest odpowiedzialna za marketing i politykę HR.

Wcześniej przez lata związana z sektorem finansów i bankowości. W 1993 roku objęła funkcję wiceprezesa Zarządu Dominet SA. W latach 2001-2002 aktywnie współuczestniczyła w negocjacjach zmierzających do pozyskania inwestora – amerykańskiego funduszu private equity Merrill Lynch Global Emerging Markets Partners L.P., przy wsparciu którego Dominet SA zakupił regionalny Cuprum Bank.

Od 2002 roku zaangażowana w proces jego budowy i przekształcania w ogólnopolski Dominet Bank. Jako wiceprezes zarządu banku w latach 2002-2007 odpowiadała za politykę personalną, komunikację wewnętrzną oraz relacje z mediami. Nadzorowała także rozwój sieci placówek terenowych i działania marketingowe. W 2007 roku Dominet SA został z sukcesem sprzedany międzynarodowej grupie Fortis.

W latach 2002-2007 była wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej Dolnośląskiej Szkoły Bankowej.
W latach 2009-2012 zasiadała w radzie nadzorczej spółki Redan, gdzie pełniła funkcję wiceprzewodniczącej. Tę funkcję również pełniła w radzie nadzorczej RTS Widzew Łódź SA w latach 2010-2011.

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz liczne szkolenia z zakresu bankowości i marketingu w USA. Dorota Cacek działa także jako inwestor kapitałowy.

Bierze udział w sesjach:

  • Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

    • Branża HoReCa rośnie w siłę, bo polscy klienci są zamożniejsi
    • Dostawcy FMCG szukają nowych rynków – HoReCa może być jednym z nich
    • Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej
    • Lokalny dostawca – duży odbiorca HoReCa – problem z dopasowaniem skali biznesów
    • Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
    • Gastronomia niejedno ma imię – różni klienci, różne koncepty

    Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

POWRÓT