Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z

Grzegorz Cielecki

dyrektor zarządzający

Grupa VIRTU

Dyrektor Zarządzający Grupy VIRTU. W ciągu ponad 15 letniej pracy zawodowej nadzorował oraz wdrażał wiele innowacyjnych projektów, które z powodzeniem zostały przyjęte przez rynek i cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów. Dotychczas współpracował min. z Unilever Polska Sp. z o.o., ZPM Biernacki Sp. z o.o., a od kilku lat ściśle związany z rozwojem Grupy VIRTU.

Jako Dyrektor Zarządzający realizuje proces udoskonalania produktów, rozwoju strategii firmy oraz wdrażania nowych innowacyjnych rozwiązań min. opracował przemysłową metodę gotowania Sous-vide, którą VIRTU realizuje jako jedyni w kraju.

W związku ze ściśle realizowaną strategią VIRTU w styczniu 2018 r. otworzy największy zakład produkcyjny w swojej branży.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Innowacje i technologie w służbie sprzedaży FMCG

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Innowacje i technologie w służbie sprzedaży FMCG

    • Jak realizować cele sprzedażowe – nowe metody pozyskania klientów i budowania wzrostu sprzedaży
    • Nowe wyzwania menedżera: zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży, wykorzystanie narzędzi e-commerce
    • Dopasować ofertę do klienta – technologie pomagają tworzyć spersonalizowaną ofertę
    • Aplikacje w służbie zwiększania lojalności i generowania ruchu klientów
    • Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów logistycznych
    • Wsparcie procesów sprzedażowych – systemy IT i outsourcing usług

    Innowacje i technologie w służbie sprzedaży FMCG

  • Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    • Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
    • Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
    • Marka sieci gwarantem jakości private labels
    • Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
    • Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów

    Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

POWRÓT