Honorata Jarocka
analityk ds. żywności i napojów w Polsce
Mintel
Honorata Jarocka – Senior Food and Drink Analyst - dołączyła do firmy Mintel w 2013 roku. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje w kategorii produktów spożywczych. W trakcie swojego ponad dwunastoletniego doświadczenia w prowadzeniu badań, analizowała przede wszystkim rynek żywności i napojów, a także rynek handlu detalicznego, leków OTC/suplementów diety, tytoniowy, kosmetyków, chemii gospodarczej, artykułów higieny osobistej oraz produktów dla zwierząt. Honorata jest członkiem PTBRiO - Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także częstym prelegentem na konferencjach branżowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
- On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Łukasz Bielewicz - Business Development Manager, GfK Polonia
- Honorata Jarocka - analityk ds. żywności i napojów w Polsce, Mintel
- Radosław Kaczmarek - strategy director & partner, Melting Pot
- Katarzyna Kazior - prezes zarządu, Frisco.pl
- Marek Lipka - dyrektor sklepów convenience, członek zarządu, Carrefour Polska Sp. z o.o.
- Krzysztof Radoszewski - dyrektor generalny, UberEATS w Polsce
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Tomek Woźniak - trendsetter kulinarny