Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Honorata Jarocka

Honorata Jarocka

analityk ds. żywności i napojów w Polsce

Mintel

Honorata Jarocka – Senior Food and Drink Analyst - dołączyła do firmy Mintel w 2013 roku. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje w kategorii produktów spożywczych. W trakcie swojego ponad dwunastoletniego doświadczenia w prowadzeniu badań, analizowała przede wszystkim rynek żywności i napojów, a także rynek handlu detalicznego, leków OTC/suplementów diety, tytoniowy, kosmetyków, chemii gospodarczej, artykułów higieny osobistej oraz produktów dla zwierząt. Honorata jest członkiem PTBRiO - Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także częstym prelegentem na konferencjach branżowych.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    • Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
    • Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
    • On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
    • Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
    • Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów

    Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

POWRÓT