Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Jakub Kołodziej

Jakub Kołodziej

członek zespołu zarządzającego

Roleski Sp. J.

Jakub Kołodziej - członek Zespołu Zarządzającego firmy Roleski Sp. J., jednego z wiodących producentów musztard, ketchupów, majonezów, sosów i dressingów w Europie, firmy rodzinnej ze 100% polskim kapitałem, z tradycją i historią sięgającą 1972 roku. W Firmie od 2009 roku, natomiast od 2012 roku ma zaszczyt współtworzyć system zarządzania Firmą i jej strukturę oraz politykę funkcjonowania rodzinnego przedsiębiorstwa, które realizuje swoje cele w oparciu o wartości i zasady: rzetelności, uczciwości i dbałości o pracowników jako członków „społeczności Roleski” aktywnie ją rozwijających, a także budowania zaufania konsumentów i partnerów biznesowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

    • 25 lat budowy polskich koncernów spożywczych – sukcesy i wyzwania
    • Sukcesja i zmiana pokoleniowa a nowe strategie firm spożywczych w Polsce
    • Przyspieszenie działań konsolidacyjnych – w oczekiwaniu na boom na rynku fuzji i przejęć
    • Eksport jako gwarant rozwoju polskich firm w kraju i za granicą

    Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    • Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
    • Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów

    Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

POWRÓT