Jakub Kołodziej
członek zespołu zarządzającego
Roleski Sp. J.
Jakub Kołodziej - członek Zespołu Zarządzającego firmy Roleski Sp. J., jednego z wiodących producentów musztard, ketchupów, majonezów, sosów i dressingów w Europie, firmy rodzinnej ze 100% polskim kapitałem, z tradycją i historią sięgającą 1972 roku. W Firmie od 2009 roku, natomiast od 2012 roku ma zaszczyt współtworzyć system zarządzania Firmą i jej strukturę oraz politykę funkcjonowania rodzinnego przedsiębiorstwa, które realizuje swoje cele w oparciu o wartości i zasady: rzetelności, uczciwości i dbałości o pracowników jako członków „społeczności Roleski” aktywnie ją rozwijających, a także budowania zaufania konsumentów i partnerów biznesowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu
- 25 lat budowy polskich koncernów spożywczych – sukcesy i wyzwania
- Sukcesja i zmiana pokoleniowa a nowe strategie firm spożywczych w Polsce
- Przyspieszenie działań konsolidacyjnych – w oczekiwaniu na boom na rynku fuzji i przejęć
- Eksport jako gwarant rozwoju polskich firm w kraju i za granicą
Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu
- Zenon Daniłowski - prezes zarządu, Makarony Polskie SA
- Piotr Grauer - dyrektor, Dział Usług Doradczych, Grupa Deal Advisory, KPMG
- Jakub Kołodziej - członek zespołu zarządzającego, Roleski Sp. J.
- Marek Moczulski - prezes zarządu, Bakalland SA
- Adam Mokrysz - prezes zarządu, Mokate SA
- Robert Niczyporuk - partner, Praktyka Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć, kancelaria DZP
-
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
- Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu
- Jakub Bierzyński - założyciel, CEO, OMD
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Artur Gajewski - CMO, R&D, Quality Director, Shareholder, Foodwell Sp. z o.o.
- Jakub Kołodziej - członek zespołu zarządzającego, Roleski Sp. J.
- Rafał Krauze - Country Manager, trnd Polska
- Karolina Liberka - business development deputy director, Feno
- Paulina Piwowarek - redaktor prowadząca PortalSpozywczy.pl