Jakub Pawlak
kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego
ABB Sp. z o.o
Kierownik Obszaru Sprzedaży dla Segmentu Spożywczego w Polsce
Jakub Pawlak odpowiada za koordynowanie działań marketingowych i sprzedażowych spółki w sektorze spożywczym, jak również za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za realizację strategii Grupy w obszarze Food&Beverages.
Jakub Pawlak pracuje w ABB od 2008 roku. W ramach Linii Biznesowej Aplikacje Pakowania jest odpowiedzialny za sprzedaż robotów oraz aplikacji zrobotyzowanych na rynku lokalnym dla branży produktów spożywczych i napojów oraz za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami.
Funkcję Kierownika Obszaru Sprzedaży dla Segmentu Spożywczego łączy z pracą na stanowisku Kierownika Centrum Aplikacji Zrobotyzowanych w Lokalnej Jednostce Robotyki w Polsce.
Bierze udział w sesjach:
-
Biznes 4.0: Przemysł spożywczy buduje przewagę w oparciu o technologię
- Wyścig technologiczny – ile to kosztuje, co można zyskać?
- Jak technologie wspierają menedżerów w podejmowaniu decyzji biznesowych w firmach
- Główne obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
- Fabryka przyszłości: automatyzacja i robotyzacja
- Sprawna logistyka wewnętrzna w służbie konkurencyjności produkcji
Biznes 4.0: Przemysł spożywczy buduje przewagę w oparciu o technologię
- Aleksandra Banaś - prezes zarządu, ifm electronic Sp. z o.o.
- Igor Jeliński - ekspert, branża spożywcza
- Paweł Juras - dyrektor ds. sprzedaży branżowej i kluczowych klientów, Balluff Sp. z o.o.
- Bogusław Kowalski - prezes zarządu, Graal SA
- Sławomir Mikos - dyrektor zakładu, CEDC International Sp. z o.o.
- Jakub Pawlak - kierownik obszaru sprzedaży dla segmentu spożywczego, ABB Sp. z o.o
- Paweł Stefański - prezes zarządu, Balluff Sp. z o.o.
- Tomasz Średziński - dyrektor zarządzający, SMAKMAK Sp. z o.o. Sp.k.
- Jacek Ziarno - redaktor naczelny, Magazyn Gospodarczy Nowy Przemysł