Katarzyna Kazior
prezes zarządu
Frisco.pl
Jesienią 2015 r. zastąpiła Nicolasa Jedraszka na stanowisku prezesa Frisco.pl, jednego z największych supermarketów online w Polsce. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu e-commerce. Przed przyjściem do Frisco.pl pełniła funkcję dyrektora Rocket Internet – jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie handlu internetowego w Polsce. Wcześniej zdobywała doświadczenie biznesowe w prestiżowej firmie doradczej McKinsey w Polsce i na świecie. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz The London School of Economics and Political Science.
Bierze udział w sesjach:
-
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
- On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Łukasz Bielewicz - Business Development Manager, GfK Polonia
- Honorata Jarocka - analityk ds. żywności i napojów w Polsce, Mintel
- Radosław Kaczmarek - strategy director & partner, Melting Pot
- Katarzyna Kazior - prezes zarządu, Frisco.pl
- Marek Lipka - dyrektor sklepów convenience, członek zarządu, Carrefour Polska Sp. z o.o.
- Krzysztof Radoszewski - dyrektor generalny, UberEATS w Polsce
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Tomek Woźniak - trendsetter kulinarny