Marek Lipka
dyrektor sklepów convenience, członek zarządu
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży handlowej. W Carrefour Polska pracuje od 2001 roku.
Początkowo związany z formatem supermarketów, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Supermarketów. Pracował również na stanowisku Dyrektora Regionalnego ds. Multiformatu, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu hipermarketami i supermarketami Carrefour. Od 2011 roku odpowiada za rozwój formatu convenience oraz oferty franczyzowej Carrefour. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
- On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów
Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów
- Łukasz Bielewicz - Business Development Manager, GfK Polonia
- Honorata Jarocka - analityk ds. żywności i napojów w Polsce, Mintel
- Radosław Kaczmarek - strategy director & partner, Melting Pot
- Katarzyna Kazior - prezes zarządu, Frisco.pl
- Marek Lipka - dyrektor sklepów convenience, członek zarządu, Carrefour Polska Sp. z o.o.
- Krzysztof Radoszewski - dyrektor generalny, UberEATS w Polsce
- Olimpia Wolf - dziennikarz, portalspozywczy.pl
- Tomek Woźniak - trendsetter kulinarny