Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Marek Moczulski

Marek Moczulski

prezes zarządu

Bakalland SA

Marek Moczulski funkcję Prezesa Zarządu BAKALLAND S.A. pełni od kwietnia 2014 roku. W sierpniu 2014 objął też stanowisko Prezesa Zarządu firmy Rieber Foods Polska S.A., która to następnie, w lipcu 2015 roku jako Delecta S.A została zintegrowana z firmą Bakalland. Wcześniej od czerwca 2013 pełnił obowiązki Przewodniczącego Rady Nadzorczej BAKALLAND.

Pan Marek Moczulski nieprzerwanie od 2011 roku sprawuje stanowisko Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Dom Development S.A.

Od roku 2009 jest także niezależnym konsultantem w zakresie strategii biznesowych, doradztwa inwestycyjnego i usprawniania procesów biznesowych.

W latach 2003-2009 był Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym ZPC Mieszko S.A. Jednocześnie pełnił też funkcję Niezależnego Członka Rady Nadzorczej BGŻ Bank w latach 2005-2007. W 2000 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Agros Fortuna Sp. z o.o. które sprawował do kwietnia 2003.

W latach 1998-2003 związany był z Grupą Kapitałową Agros (Grupa Pernod Ricard). Początkowo piastował stanowisko Dyrektora Finansowego Agros Holding S.A., a od 1999 r. Członka Zarządu.

W latach 1994-1998 pełnił szereg funkcji na czołowych stanowiskach w firmie Shell Gas: począwszy od kontrolera finansowego, potem dyrektora finansowego, a następnie Członka Zarządu. Karierę biznesową rozpoczął na początku lat 90. jako konsultant w Price Waterhouse (obecnie PwC).

Marek Moczulski ukończył historię i socjologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Uzyskał również tytuł MBA na Carlson School of Management University of Minnesota. Ponadto ukończył podyplomowe studia menedżerskie oraz zarządzania finansami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Bierze udział w sesjach:

  • Sesja inauguracyjna

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sesja inauguracyjna

    Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania

    • Gra według zasad nowej ekonomii: innowacyjne modele biznesowe, digitalizacja, siła głosu klientów
    • Firmy spożywcze u progu kluczowych decyzji – kierunki dalszego rozwoju
    • Polski przemysł spożywczy – technologicznie nowoczesny i przygotowany do zmian
    • Kalejdoskop trendów. Jakich produktów oczekuje polski konsument a jakich zagraniczny odbiorca?
    • Wyzwania zdigitalizowanego świata: świadomy konsument, komunikacja non stop, future food

    Sesja inauguracyjna

  • Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

    • 25 lat budowy polskich koncernów spożywczych – sukcesy i wyzwania
    • Sukcesja i zmiana pokoleniowa a nowe strategie firm spożywczych w Polsce
    • Przyspieszenie działań konsolidacyjnych – w oczekiwaniu na boom na rynku fuzji i przejęć
    • Eksport jako gwarant rozwoju polskich firm w kraju i za granicą

    Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

POWRÓT