Agenda

09:30-11:00

  • Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • KE z pomocą sieciom handlowym – rynek bez podatku handlowego. Co dalej?
    • Możliwe konsekwencje ograniczenia handlu w niedziele
    • Ustawa o przeciwdziałaniu przewadze kontraktowej – nowe zasady współpracy detalistów i dostawców?
    • Sprzedaż alkoholu, płatne foliówki, przewijaki, leki OTC – co jeszcze można uregulować?
    • Wpływ nowych propozycji prawnych na kondycję branży, konkurencję i konsolidację
    • Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

11:30-13:00

  • Handel stoi marką własną - perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
    • Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
    • Marka sieci gwarantem jakości private labels
    • Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
    • Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów
  • Start-upy w branży spożywczej i handlowej - możliwości i bariery rozwoju

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Start-upy napędzają rozwój branży FMCG i popularyzują niszowe kategorie – przegląd ciekawych pomysłów na biznes
    • Start-upy w kręgu zainteresowań rynkowych liderów – możliwości wspólnego rozwoju
    • Formy wsparcia rozwoju start-upów w Polsce: instytucje, platformy aukcyjne, dotacje
    • Polskie start-upy podbijają świat – case study
    • Grzechy debiutantów na rynku FMCG – jak zbudować biznes na lata?
  • Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ - nowe style zakupowe konsumentów

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Tu i teraz – odpowiedzialnie, ekologicznie, ekonomicznie
    • Niszowe czy globalne – czy młodzi konsumenci wiedzą, czego chcą?
    • On the go i convenenice, czyli co millenialsi lubią najbardziej
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
    • Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
    • Amazon i Uber redefiniują doświadczenia i oczekiwania klientów

13:30-15:00

  • Nowa wizja dystrybucji - możliwe scenariusze dla kanału hurtowego

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Integracja hurtu i dystrybucji odpowiedzią na rynkowe uwarunkowania
    • Dla kogo cash and carry? W stronę franczyzy czy sektora HoReCa
    • Przyszłość rynków hurtowych zależna od kondycji handlu niezależnego
    • E-commerce i delivery, czyli zamówienia przez internet i dostawy przyszłością rynku
    • Aktywna współpraca hurtowników z detalistami: systemy franczyzowe, szkolenia, aplikacje
  • Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Nie ma odwrotu od omnichannel
    • Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta
  • Branża HoReCa - atrakcyjny partner dla producentów FMCG

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Branża HoReCa rośnie w siłę, bo polscy klienci są zamożniejsi
    • Dostawcy FMCG szukają nowych rynków – HoReCa może być jednym z nich
    • Sukces dostawcy dzięki ścisłej współpracy z operatorem sieci gastronomicznej
    • Lokalny dostawca – duży odbiorca HoReCa – problem z dopasowaniem skali biznesów
    • Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
    • Gastronomia niejedno ma imię – różni klienci, różne koncepty