6-7 listopada 2017
- Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, technologie, kapitał
- Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej do superfoods
- Sukcesja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu
- Start-upy w branży spożywczej i handlowej – możliwości i bariery rozwoju
- Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o "być albo nie być" produktu
- Doświadczenie kontra entuzjazm – liderzy rynku radzą młodym firmom jak zdobyć szturmem rynek FMCG
- Innowacje, technologie i big data w służbie produkcji i sprzedaży FMCG
- Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania
- Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych
- Logistyka jako kluczowy czynnik sukcesu producenta i detalisty
- Opakowanie tworzy produkt – nowe materiały, formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami
- Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży
- Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
- Handel stoi marką własną – perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
- Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
- Pokolenie millenialsów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów
- Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Customer Experience – budowanie relacji, komunikacja, programy lojalnościowe
- Short stories: prezentacje start up-ów i innowatorów przed Forum Ekspertów
- Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG
- Cash and carry od nowa – możliwe scenariusze dla kanału hurtowego