Wstępny zakres tematyczny

6-7 listopada 2017

  • Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, technologie, kapitał
  • Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej do superfoods
  • Sukcesja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu
  • Start-upy w branży spożywczej i handlowej – możliwości i bariery rozwoju
  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o "być albo nie być" produktu
  • Doświadczenie kontra entuzjazm – liderzy rynku radzą młodym firmom jak zdobyć szturmem rynek FMCG
  • Innowacje, technologie i big data w służbie produkcji i sprzedaży FMCG
  • Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania
  • Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych
  • Logistyka jako kluczowy czynnik sukcesu producenta i detalisty
  • Opakowanie tworzy produkt – nowe materiały, formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami
  • Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży
  • Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
  • Handel stoi marką własną – perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców
  • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
  • Pokolenie millenialsów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów
  • Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
  • Customer Experience – budowanie relacji, komunikacja, programy lojalnościowe
  • Short stories: prezentacje start up-ów i innowatorów przed Forum Ekspertów
  • Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG
  • Cash and carry od nowa – możliwe scenariusze dla kanału hurtowego