Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Anna Olewnik-Mikołajewska

Anna Olewnik-Mikołajewska

prezes

ZM Olewnik

Doktor nauk rolniczych SGGW. W Grupie Olewnik odpowiada za rozwój, strategię oraz nadzór nad Spółkami .Od ponad 15 lat związana z sektorem FMCG w zakresie zarządzania, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Współtwórca wielu strategii sprzedażowo-marketingowych, konsultant marketingowo-branżowy dla wydawnictw i portali z sektora mięso-wędliny.

Członek Komisji Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w Agencji Rynku Rolnego w latach 2010-2014, Członek Rady branżowej organizacji „Polskie Mięso”
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarzadzania strategicznego sprzedaży i marketingu, ekonomiki i efektywności przedsiębiorstwa. Odpowiada za projekty rozwojowe, realizacje strategii , doskonaleniem procesów produkcji i sprzedaży firm z branży rolno spożywczej zajmującej się przetwórstwem mięsa.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim (w szczególności zarządzaniu zespołem działu handlowego), umiejętności strategicznego myślenia, zdolności negocjacyjne i analityczne.
Absolwentka Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku zarządzanie. Ukończone podyplomowe studia: Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Posiada Dyplom Executive MBA oraz ukończoną Akademię Strategicznego Przywództwa HARVARD ICAN INSTITUTE.

Bierze udział w sesjach:

  • Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

    • Czynniki sukcesu polskiego mięsa na arenie międzynarodowej
    • Polskie mięso: liderzy rynkowi, trendy konsumenckie, nowe kategorie
    • Mięsne marki – jak je kreować w dobie trendów wege?
    • Mity nt. mięsa – jak kształtować świadomość konsumentów?

    Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

POWRÓT