Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Anna Olewnik-Mikołajewska

Anna Olewnik-Mikołajewska

prezes

ZM Olewnik

A doctor of agricultural sciences of SGGW (Warsaw University of Life Sciences). She is in charge of development, strategy and oversight of the Companies in the Olewnik Group. She has been linked with the FMCG sector for over 15 years in respect of management, marketing and the social responsibility of business. A co-creator of many sales and marketing strategies, a trade and marketing consultant for publishing houses and portals in the meat and processed meat sector. A member of the Commission of the Fund of Promoting Pork Meat in the Agency for Agricultural Market in the period 2010-2014, a member of the Line-of-Work Board of the "Polskie Mięso" (Polish Meat) organization.

She specializes, inter alia, in the issues of strategic management of sales and marketing, economics and corporate effectiveness.

She is in charge of developmental projects, pursuing strategy, streamlining the manufacturing and sales processes of companies of the agricultural and food line involved in meat processing.

She has many years' experience in managing a staff team (especially in managing the trade department team), strategic thinking skills, negotiating and analytical capacities.

A graduate of the Technical and Agricultural Academy in Bydgoszcz and Warsaw University in the field of management. A post-graduate degree in Management in the Market of Luxury Goods and Brands and the Academy of Leadership Psychology of the School of Business at the Warsaw University of Technology.

She holds a degree of Executive MBA and a degree from the Academy of Strategic Leadership at the HARVARD ICAN INSTITUTE. 

Bierze udział w sesjach:

  • Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

    • Czynniki sukcesu polskiego mięsa na arenie międzynarodowej
    • Polskie mięso: liderzy rynkowi, trendy konsumenckie, nowe kategorie
    • Mięsne marki – jak je kreować w dobie trendów wege?
    • Mity nt. mięsa – jak kształtować świadomość konsumentów?

    Polska branża mięsna przeskoczyła swoją ligę

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.