- Przemysł spożywczy kiedyś i dziś - podsumowanie
- Sukcesja i zmiana pokoleniowa a strategie firm spożywczych
- Nowoczesny przemysł spożywczy gotowy na wyzwania?
- Trudno prześcignąć liderów. Czy jest jeszcze szansa na powstanie nowych polskich gigantów
- Powrót do korzeni. Podajmy naturę w wersji convenience
- Europa głodna naturalnej żywności. Polska na tym skorzysta
- Żywność ekologiczna wychodzi z niszy. Perspektywy
- Sieci handlowe nadają ton naturalnym trendom. Rosną ich oczekiwania
- Rolnik w centrum uwagi konsumenta
- Rozdrobniony rynek spożywczy musi się konsolidować. Różne scenariusze
- Na etapie przyspieszenia. Co pobudza rynek fuzji i przejęć w przemyśle spożywczym
- Najbardziej atrakcyjne sektory rynku spożywczego
- Przejęcia rozwiązaniem problemu sukcesji?
- Inwestor = przyspieszenie rozwoju. Case study.
- Sukces polskiej żywności na arenie międzynarodowej
- Polski eksport żywności pod presją nasilającego się protekcjonizmu
- Europa musi szukać nowych rynków zbytu – umowy o wolnym handlu a szanse eksportowe polskiej żywności
- Firmy spożywcze na dalekich rynkach. Perspektywy eksportu do Afryki, Azji, Ameryki Południowej
- Zbudować swój przyczółek poza Polską i podbić rynki zagraniczne
- Polski przemysł wykorzystuje bogactwo polskich produktów? Jak mądrze budować patriotyzm gospodarczy?
- Skuteczna realizacja wizji rozwoju firmy - doświadczenia liderów wykorzystujących nowe technologie
- Transformacja cyfrowa tradycyjnych biznesów. Jak dostosować organizację, by była digital-ready
- Poznać pragnienia, potrzeby i gusta. Technologie pomagają tworzyć lepszą ofertę
- Innowacyjny produkt i firma w służbie rynku i konsumenta
- Naukowcy doskonalą metody produkcji żywności - nowe źródła białka, idealne owoce, dodatki funkcjonalne
- Wyzwania menedżera w dobie nowoczesnej produkcji
- Fabryka przyszłości: pełna automatyzacja i robotyzacja to kwestia czasu
- Strategie wdrażania nowych rozwiązań na poziomie branż i firm. Case study
- Logistyka jutra – optymalizacja procesów, automatyczne magazyny, drony, autonomiczne samochody
- Czynniki sukcesu polskiego mięsa na arenie międzynarodowej
- Polskie mięso: liderzy rynkowi, trendy konsumenckie, nowe kategorie
- Mięsne marki – jak je kreować w dobie trendów wege?
- Mity nt. mięsa – jak kształtować świadomość konsumentów?
- Mleczarstwo mocno poszukuje innowacji i nowości
- Laktoza, cukier i tłuszcz niemile widziane. Odpowiedź na deklaracje konsumentów
- Natura, eko, zdrowie – trendy kształtujące innowacje w branży spożywczej
- Inwestycje i rozwój pod zmieniające się trendy: park maszynowy, opakowania, logistyka, marketing
- Owoce i warzywa w wersji convenience – oczekiwania konsumentów vs. możliwości produkcyjne
- Strategie przetwórców owoców i warzyw w erze coraz wyższej świadomości konsumentów
- Czas na kreowania silnych marek owoców i warzyw
- Eko-surowce, eko-produkty, eko-marketing
- Superfoods – nowy segment wpisany w trendy
- Alkohole w wersji light – nowe oczekiwania konsumentów. Rynek gotowy na innowacje
- Polska wódka – wyzwania budowy naszej „dumy narodowej”
- Wino, cydry, niszowe browary – kto najbardziej skorzysta na trendach?
- Alkohol trudniej dostępny – pierwsze podsumowania skutków nowych przepisów
- Co millenialsi lubią najbardziej i czy w ogóle wiedzą, czego chcą?
- Pokolenie 55+, czyli nadchodzi "srebrna rewolucja"! Obalamy mity dot. polskiego seniora
- Internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe, a także redefiniuje oczekiwania konsumentów
- Żywność uniwersalna – jak projektować produkty i wspierać marki zadowalające pokolenia?
- Kiedyś ciekawostka, dziś trendy. Jak znaleźć niszę i jak potem z niej wyjść?
- Uczyć się od najlepszych. Liderzy wspierają rozwój start-upów
- Gdzie sprzedawać nowe produkty. Innowacyjność vs. budowa dystrybucji
- Start-up spożywczy – czy to tylko high-tech?
- Trudne początki sukcesu. Case study jakiegoś start-upu
- Rozsądne inwestycje i automatyzacja remedium na zmiany na rynku pracy
- Nowe kompetencje pracowników. System kształcenia oraz życie społeczne w kontekście przeobrażeń w przemyśle
- Zarządzanie firmą spożywczą w dobie cyfrowej transformacji
- Nowe pokolenia na rynku pracy – jak pozyskiwać, motywować, zatrzymywać
- Strategia Komisji Europejskiej dla uwolnienia sektora handlu detalicznego z okowów biurokracji
- Handel pół roku po wprowadzeniu ograniczenia handlu w niedziele – pierwsze wnioski
- Konsekwencje zmian prawnych: kondycja, konkurencja i konsolidacja
- Rynek pracownika – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
- Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
- Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
- Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych - jakim kierunku zmierza rynek?
- Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
- Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
- Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Dopasować ofertę do klienta – spersonalizowana oferta dzięki nowym technologiom
- Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
- Aplikacje i programy lojalnościowe w służbie generowania ruchu klientów
- Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów logistycznych
- Strategia Komisji Europejskiej dla uwolnienia sektora handlu detalicznego z okowów biurokracji
- Handel pół roku po wprowadzeniu ograniczenia handlu w niedziele – pierwsze wnioski
- Konsekwencje zmian prawnych: kondycja, konkurencja i konsolidacja
- Rynek pracownika – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji
- Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie
- Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora
- Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
- Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy - okazja czyni promocję
- Customer experience głównym obszarem konkurencyjności – zmonetyzować wartość dodaną
- Budowanie doświadczenia klienta: łatwiej, taniej, ekscytująco
- Emocje rządą: nowi konsumenci szukają nowych przeżyć
- Klient lepiej sprofilowany, klient lepiej obsłużony
- Laktoza, tłuszcz, gluten, cukier na cenzurowanym – co w zamian? Wyzwania producentów
- Jak mądrze oczyszczać etykiety – czy każde "E" jest złe?
- Reformulacja produktów spożywczych odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie
- Weganizm opanowuje półki sklepowe
- GMO – marketingowy straszak?
- Profil konsumenta żywności „free from”
- Gwarancja powtarzalności produktów spożywczych – certyfikacja, technologie, dobre praktyki
- Social media inspirują, promują, hejtują: na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskich marek
- Celebryci i mikroinfluencerzy – jak wpływają na postrzeganie produktu
- Bloger znaczy więcej niż puchary – siła opinii
- Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem.
- Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
- Nie tylko millenialsi. Potrzeby grupy „silver generation” – jak wspierać marki zadowalające pokolenie 50+
- Budowanie doświadczenia klienta: łatwiej, taniej, ekscytująco
- Emocje rządzą: nowi konsumenci szukają nowych przeżyć
- Klient lepiej sprofilowany, klient lepiej obsłużony
- Od polowania na okazje do przyjemności z zakupów – jak zmienił się polski konsument?
- Metody budowania lojalności: dobra oferta, promocje, gratyfikacja konsumenta
- Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe
- Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
- Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
- Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent
- Odpowiedzialność społeczna i ekologia kształtują rynek opakowań
- W pogoni za idealnym produktem - innowacje budują pozycję marki własnej
- Private label szansą na błyskawiczną reakcję na trendy konsumenckie
- Marka własna - poligon doświadczalny dla sieci i producenta
- Private label okiem producenta: między kością niezgody a gwarantem sukcesu
- Wizerunek sieci handlowej współtworzony przez markę własną
- Biznes prowadzony etycznie i transparentnie - ideał nowoczesnej firmy
- Działania CSR budują zaangażowanie pracowników i zaufanie konsumentów
- Pracownik patrzy pracodawcy na ręce – inicjatywy wspierające pracowników i lokalne społeczności
- Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
- Wyższe standardy - bezpieczniejszy produkt w łańcuchu żywnościowym
- Inicjatywy detalistów: przeciwdziałania marnowaniu żywności, ograniczanie plastiku w opakowaniach
- Trendy żywieniowe rozszerzają i zmieniają menu restauracji
- Personalizacja w rytmie fast. To klient decyduje co dokładnie znajdzie się na talerzu
- Nowe technologie, delivery, e-lojalność – wyzwania „cyfrowej” gastronomii
- Trzy dekady polskiego streetfoodu: od przyczepy z zapiekanką do nocnych marketów. Kto wyznacza trendy?
- Nowe otwarcie w gastronomii szansą dla producentów i dostawców żywności