Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Łukasz Gębka

Łukasz Gębka

prezes zarządu

Farma Świętokrzyska

Prowadzi certyfikowane ekologiczne gospodarstwo rolne, a jednocześnie jedną z największych polskich firm oferujących ekologiczne warzywa, owoce oraz przetwory - Farmę Świętokrzyską. Firma zatrudnia 160 pracowników, a na 140 hektarach uprawia ponad 30 rodzajów ekologicznych warzyw i owoców. We własnej ekologicznej przetwórni produkuje obecnie ponad 60 produktów, bazujących na zdrowych, autorskich recepturach. Współpracuje zarówno z dużymi sieciami handlowymi, jak i odbiorcami hurtowymi i detalicznymi. Swoje produkty oferuje również we własnym sklepie internetowym.

Łukasz Gębka przygodę z rolnictwem ekologicznym rozpoczął w 2002 r. od 8-hektarowego gospodarstwa, które odziedziczył po dziadku. Ukończył Inżynierię i Kształtowanie Środowiska w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest Członkiem Zarządu Polskiej Izby Żywności Ekologicznej, którą współtworzył w 2017 r. W 2018 r. otrzymał Diament Innowacji za najbardziej innowacyjne rozwiązania organizacyjne i zarządcze, a także zajął I miejsce w Ogólnopolskim konkursie na „Najlepsze gospodarstwo Ekologiczne 2018” w kategorii Ekologiczne Gospodarstwo Towarowe. Prywatnie pasjonat zdrowego odżywiania i naturalnych metod leczenia, zwolennik bezglutenowej diety wegańskiej.

Bierze udział w sesjach:

  • FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

    • Produkcja żywności kołem napędowym polskiej gospodarki?
    • Smak jutra. Czego naprawdę potrzebują i będą potrzebować konsumenci?
    • Czas nieprzemyślanych produktów minął bezpowrotnie. Liczy się innowacyjne podejście
    • Innowacja już nie kojarzy się z "chemią". Producenci żywności potrzebują nowych technologii
    • Szukamy polskiego następcy Beyond Meat. Start-upy dostrzegają możliwości rozwojowe dla branży spożywczej
    • 10.30-10.45
      Ewa Chodakowska - Business Power Speach – „Jak przekuć swoje pasje w biznes”

       

    FUTURE FOODS. Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej

POWRÓT