I dzień
- Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej
- Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów
- Przemysł Spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności
- Przyszłość branży napojowej – między tradycją a innowacją
- Od banana do Chiquity – proces budowania marki
- Branża rybna – rynek na fali wznoszącej
- Przemysł mięsny – kluczowe przewagi polskich producentów mięsa i wędlin
- Przemysł mleczarski – branża ma sposób na kryzys i perspektywy na przyszłość
- Sektor owocowo- warzywny rośnie dzięki trendom prozdrowotnym
II dzień
- Nowe otwarcie w handlu – wpływ regulacji na kształt branży
- Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience
- Innowacje na start – prezentacje innowatorów i start-upów przed Forum Ekspertów
- Wydajny łańcuch dostaw – między sprawdzoną strategią a innowacją
- Digitalizacja handlu – e-commerce, omnichanel, mobilność
- Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności
- Czy rynek dystrybucji uratuje małe sklepy?