WSTĘPNY ZAKRES TEMATYCZNY

I dzień

  • Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej
  • Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów
  • Przemysł Spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności
  • Przyszłość branży napojowej – między tradycją a innowacją
  • Od banana do Chiquity – proces budowania marki
  • Branża rybna –  rynek na fali wznoszącej
  • Przemysł mięsny – kluczowe przewagi polskich producentów mięsa i wędlin
  • Przemysł mleczarski – branża ma sposób na kryzys i perspektywy na przyszłość
  • Sektor owocowo- warzywny rośnie dzięki trendom prozdrowotnym

II dzień

  • Nowe otwarcie w handlu – wpływ regulacji na kształt branży
  • Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience
  • Innowacje  na start – prezentacje innowatorów  i start-upów przed Forum Ekspertów
  • Wydajny łańcuch dostaw – między sprawdzoną strategią a innowacją
  • Digitalizacja handlu – e-commerce, omnichanel, mobilność
  • Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności
  • Czy rynek dystrybucji uratuje małe sklepy?