Agenda

09:00-11:00

  • Innowacje i jakość motorem sukcesu polskiej branży spożywczej (debata panelowa oraz zapowiedzi głównych tematów Forum)

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Czy polski przemysł spożywczy jest innowacyjny?
    • Jak pobudzić innowacje w przemyśle spożywczym?
    • Innowacyjność w branży spożywczej: produkt, marketing, produkcja
    • Wsparcie dla innowacji: strategia, fundusze, instrumenty wsparcia
    • Polskie innowacje jadą w świat – kto czeka na producentów żywności z Polski?

11:30-13:00

  • Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
    • Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
    • Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
    • Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
    • Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
    • Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
    • Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
    • Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
    • Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów
  • Przyszłość branży napojowej – między tradycją a innowacją

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Polskie napoje na światowym rynku. Eksport szansą dla branży
    • Rynek zależny od pogody? Próby ustabilizowania sprzedaży i ograniczenia sezonowości
    • Ograniczanie sztucznych dodatków do żywności oraz cukru wyzwaniem dla producentów
    • Rynek napojów zdominowany przez koncerny? Jak przebić się z ofertą?
    • Rosnące znaczenie ekologii i recyklingu opakowań w przemyśle napojowym
  • Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Kucharz na etacie – jak znana twarz wpływa na związanie konsumenta z produktem
    • Blogosfera – miejsce, gdzie kształtuje się opinia o produkcie spożywczym
    • Wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki

13:30-15:00

  • Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część II

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
    • Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
    • Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
    • Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
    • Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
    • Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
    • Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
    • Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
    • Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów
  • Branża rybna – rynek na fali wznoszącej

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Rozwój innowacyjnej akwakultury – czy hodowla ryb może być sposobem na rozwiązanie problemów surowcowych?
    • Marże w branży rybnej – czy firmy mogą zacząć zarabiać?
    • Konsolidacja branży rybnej – wertykalna czy horyzontalna?
    • Jak wykorzystać ostatni strumień gigantycznych pieniędzy płynących do Polski?
    • Spożycie ryb w Polsce – świadomość konsumentów, zmieniające się oczekiwania
  • Proces budowania marki – od \"no name\" do produktu markowego

     

15:30-17:00

  • Przemysł mięsny – kluczowe przewagi polskich producentów mięsa i wędlin

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Umowa TTIP a przemysł mięsny w Polsce – szansa czy zagrożenie; na ile rynek jest przygotowany na konkurencję z mięsem z USA?
    • Polska potęga na rynku drobiu – zalejemy świat kurczakami?
    • Producenci wieprzowiny – najwięksi przegrani rynku mięsa. Czy jest szansa na uzdrowienie sytuacji? Jak wyjść z kryzysu?
    • Zmiany na rynku wędlin – przywiązanie do tradycji kontra rosnące znaczenie wędlin funkcjonalnych oraz convenience. Jak pogodzić te trendy?
  • Sektor owocowo-warzywny rośnie dzięki trendom prozdrowotnym

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Trendy prozdrowotne pobudzają rynek owoców i warzyw oraz ich przetwórstwo.
    • Innowacje ogrodnicze i przetwórcze – nowe warzywa i owoce walczą o uznanie klientów
    • Trudna współpraca przetwórstwa i producentów. Grupy producenckie – konkurent czy partner przetwórstwa?
    • Wielki renesans branży sokowej. Perspektywy rozwoju
    • Nie tylko embargo. Wyzwania branży owocowo-warzywnej
  • Przemysł mleczarski – branża ma sposób na kryzys i perspektywy na przyszłość

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Polityka rolno-spożywcza Polski i UE w kontekście kryzysu na rynku mleka
    • Oczekiwania branży co do instrumentów wsparcia ze strony rządu i KE
    • Sposoby na wychodzenie z kryzysu: pomoc państwa, współpraca biznesowo-naukowa, innowacje – przykłady sukcesu
    • Jak rynek przetworów mlecznych skorzysta na programie 500+?

19:00

  • Wieczorna Gala

     

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.