Artur Gajewski
Marketing and R&D Director - Shareholder
Purella Superfoods
Artur Gajewski - Dyrektor Marketingu i R&D oraz udziałowiec w spółce Purella Superfoods, gdzie od 2015 odpowiada za działania marketingowe.W Purella zajmuje się strategicznym rozwojem biznesu, tworzeniem nowych produktów oraz koordynacją komunikacji marketingowej. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe w branży medycznej i spożywczej. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth. Pasjonat sportu, starych samochodów i wina.
Participates in the sessions:
-
A new marketing power: Trendsetters and the social media determine the ‘to be or not to be’ of a product
- Cooks and celebrities, or how a famous face affects a product’s perception
- A culinary blogger means more than award cups – the power of opinion
- Facebook, Instagram, Snapchat and Pinterest as the spots of initial contact with consumers. The art of building relations in the social media
- Closer and closer to the consumer— new ideas for brand promotion and the building of consumer habits
- Creating a legend instead of a brand and winning new fans in place of customers
A new marketing power: Trendsetters and the social media determine the ‘to be or not to be’ of a product
- Jakub Bierzyński -
- Magdalena Brzózka - Journalist, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Artur Gajewski - Marketing and R&D Director - Shareholder, Purella Superfoods
- Jakub Kołodziej -
- Rafał Krauze - Country Manager, trnd Polska
- Karolina Liberka -
- Paulina Piwowarek - Lead Editor, PortalSpozywczy.pl