Speakers

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Artur Gajewski

Artur Gajewski

Marketing and R&D Director - Shareholder

Purella Superfoods

Artur Gajewski - Dyrektor Marketingu i R&D oraz udziałowiec w spółce Purella Superfoods, gdzie od 2015 odpowiada za działania marketingowe.W Purella zajmuje się strategicznym rozwojem biznesu, tworzeniem nowych produktów oraz koordynacją komunikacji marketingowej. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie marketingowe w branży medycznej i spożywczej. Przygodę z reklamą rozpoczynał w sieciowych agencjach Publicis oraz TBWA. W swoich działaniach kieruje się zasadą creative disruption szukając kreatywnych i efektywnych rozwiązań w budowaniu i prowadzeniu marek. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydział socjologii oraz Sterling Business College w Perth. Pasjonat sportu, starych samochodów i wina.

Participates in the sessions:

  • A new marketing power: Trendsetters and the social media determine the ‘to be or not to be’ of a product

    MORE SPEAKERS
     

    A new marketing power: Trendsetters and the social media determine the ‘to be or not to be’ of a product

    • Cooks and celebrities, or how a famous face affects a product’s perception
    • A culinary blogger means more than award cups – the power of opinion
    • Facebook, Instagram, Snapchat and Pinterest as the spots of initial contact with consumers. The art of building relations in the social media
    • Closer and closer to the consumer— new ideas for brand promotion and the building of consumer habits
    • Creating a legend instead of a brand and winning new fans in place of customers

    A new marketing power: Trendsetters and the social media determine the ‘to be or not to be’ of a product

BACK