- DZIEŃ 1 2025.11.17
- DZIEŃ 2 2025.11.18
Emocje na półce: od stylu życia do koszyka zakupowego
18 listopada 2025 • 13:30
-15:00 • Sala Balowa A
Sesja tłumaczona symultanicznie PL / EN
Sesja transmitowana online
Tematyka
- Od listingu do wspólnej historii – jak budować partnerstwo z siecią handlową
- Produkt, który utożsamia upragniony styl życia
- Marki budują przynależność i wspólnotę – case study
- Konsument jako współtwórca sukcesu – od zakupu do rekomendacji
- Viral, hype, prawdziwy trend? Czyli jak powtórzyć sukces dubajskiej czekolady
- Influencer jako przewodnik konsumenta po świecie trafionych wyborów zakupowych
Retransmisja sesji
Prelegenci
Sebastian Bilnik
manager ds. Rynku Detalicznego w Polsce, North Coast
Monika Dyrda
Commercial Director, Nielsen IQ
Artur Gajewski
VP Marketing & R&D, ChaiTea
Michał Krygier
General Manager Poland, Baltics and Ukraine, The Magnum Ice Cream Company Polska
Marek Marcinkiewicz
dyrektor marketingu na Polskę, Europę Południową i Wschodnią, Lipton Teas and Infusions
Aleksandra Wierzba
Corporate Affairs Representativ, PepsiCo
Moderacja
Logowanie
Do systemu zalogujesz się za pomocą adresu e-mail i hasła, których użyto podczas rejestracji lub za pomocą specjalnego identyfikatora i kodu otrzymanego od Organizatora.