Co roku w gronie Prelegentów mamy przyjemność gościć m.in. przedstawicieli rządu, organizacji branżowych, największych firm sektora spożywczego i HoReCa, producentów, przetwórców, dystrybutorów oraz szereg innych ekspertów mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlowym.
prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
CEO, prezes zarządu InPost Sp. z o.o., inwestor FoodWell
prezes Bakalland SA
prezes zarządu Iglotex
dyrektor handlu w SM Mlekpol
prezes Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra
prezes Frisco.pl
prezes zarządu Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA
prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA, Tenczyńska Okovita SA
dyrektor operacyjny Grupy Maspex, członek zarządu CEDC International Sp. z o.o.
prezes zarządu SuperDrob SA
prezes Apollo Roślinny Qurczak®
prezes zarządu Colian Sp. z o.o.
Head of Foresight w Żabka Polska
prezes Izby Gospodarczej Handlowców, Przetwórców Zbóż i Producentów Pasz
wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający, Żabka Polska
współzałożycielka FoodForward
członek zarządu, dyrektor handlowy Makro Cash And Carry Polska SA
prezes Ovotek, dyrektor sprzedaży Eggs Product, pełnomocnik zarządu Fermy Woźniak, Grupa Woźniak
dyrektor generalny Bewa Sp. z o.o.
prezes zarządu Sfinks Polska SA
prezes, Hortimex Sp. z o.o.
CEO w Purella Superfoods
Forum Rynku Spożywczego i Handlu to największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu, handlowemu i HoReCa w Polsce. Wydarzenie odbywa się z udziałem najważniejszych producentów, dostawców i liderów rynku handlowego, a także przedstawicieli rządu i organizacji branżowych. Rozmawiamy wspólnie o rewolucji i zmianach, których wszyscy jesteśmy świadkami.
Głównym hasłem 15. edycji Forum było Think Agile – mieszczące w sobie setki elastycznych i zwinnych działań podejmowanych przez polskie firmy w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość.
THINK AGILE
scenariusze i wyzwania dla branży w trakcie zawirowań geopolitycznych i finansowych, nowe modele biznesowe, eksport czasu przełomów, trendy w gastronomii
THINK GREEN
zielone zasady w produkcji, żywność roślinna, dekarbonizacja, neutralność klimatyczna wobec transformacji
THINK TECH
innowacje i startupy, foodtech, retailtech, zakupy jutra, nowe technologie dla konsumentów
THINK BETTER
ESG, odpowiedzialność społeczna, e-commerce po pandemii, budowanie lepszej marki
THINK HUMAN
dobrostan i odpowiedzialność za środowisko, cyrkularne zakupy, transparentność wobec klientów, komfort zakupów i doświadczeń, lokalność i sezonowość
Dziękujemy, że byliście Państwo z nami! Zapraszamy do oglądania retransmisji sesji tematycznych
Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
Transformacja branży mięsnej
GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
Wieczorna Gala
Nowy handlowy ład
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
ESG w branży spożywczej i handlowej
Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
Power of e-commerce
HoReCa TrendsTalks
7 listopada podczas wieczornej Gali zostały wręczone nagrody w konkursie Food&Retail Awards oraz certyfikaty Dobry Produkt.
Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Co możesz zrobić:
Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie