Dziękujemy, że byliście Państwo z nami! Zapraszamy do oglądania retransmisji sesji tematycznych
#strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania
Nic o nas bez nas. Biznes pod ostrzałem regulacji – czy polityka i branża spożywcza grają do tej samej bramki?
Koniec prostych przewag w branży rolno-spożywczej. Czas na eksport polskich marek i wartości
Z dużym można więcej. Kto napędza konsolidacyjną machinę w branży spożywczej i handlowej?
#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
#consumer trends: Jak ugryźć nowego konsumenta? Trendy podane na talerzu i w social mediach
#technology trends: Fabryka przyszłości: zrównoważona, efektywna kosztowo i energetycznie
#green trends: Zielona branża spożywcza: od ESG przez GOZ, zrównoważone łańcuchy dostaw po czystą energię
#consumer trends:
- „Wizerunek mięsa A.D. 2023”
- Novel food, białko owadzie, żywność roślinna
- Nowe szaty alkoholu.
#technology trends: Cyfrowa transformacja branży spożywczej
Gala wręczenia nagród Food & Retail Awards oraz Certyfikatów Dobry Produkt
#strategy trends: Konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie
HORECATRENDS TALKS 1: Wszystkie twarze gastronomii
#green trends: Zrównoważony handel: cyrkularność, niemarnowanie, kaucyjność, lokalność
#technology trends: Zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing
#consumer trends: Nowe marki, nowe strategie: premiumizacja oferty vs. dyskontowe ceny
Rynek pracy w branży spożywczej
HORECATRENDS TALKS 2: cykl rozmów z ekspertami z branży HoReCa
Wydarzenie odbywa się z udziałem najważniejszych producentów, dostawców i liderów rynku handlowego, a także przedstawicieli rządu i organizacji branżowych. Rozmawiamy wspólnie o rewolucji i zmianach, których wszyscy jesteśmy świadkami. W jednym miejscu w ciągu dwóch dni dyskutujemy o tym, jak będzie wyglądało jutro – dla biznesu i dla konsumentów, dla organizacji i dla społeczeństwa.
STRATEGY TRENDSkultura innowacji vs. kryzysowe potrzeby | czas na eksport polskich marek i wartości | nowe modele biznesowe | biznes pod ostrzałem regulacji | polsko-ukraińskie tematy nt. rolnictwa | odpowiedzialność społeczna i budowanie lepszej marki
TECHNOLOGY TRENDSżywność w czasach AI | dane i analityka – scyfryzowana fabryka w służbie efektywnej produkcji | zdigitalizowana przyszłość handlu: e-commerce, omnichannel, data marketing | sztuczna inteligencja na linii produkcyjnej | nowe technologie dla konsumentów
GREEN TRENDSzrównoważony handel: cyrkularność, niemarnowanie, kaucyjność | fabryka przyszłości: zrównoważona, efektywna kosztowo i energetycznie | novel food, białko owadzie, żywność roślinna | żywność dla zdrowia ludzkości i planety | zielone twarze gastronomii
CONSUMER TRENDSpreselekcja trendów: co dla zetki, co dla silvera? | apetyt na spożywcze zyski | sprzedawcy pozytywnych emocji | konsument 2030: ultrakomfort, wellbeing, cyfrowe życie, cyfrowe płatności | handel w czasach nadkonsumpcji: less is more | zakupy jutra
HORECA TRENDSgastronomia przyszłości | formaty dla klientów z apetytem | roboty w HoReCa | dark kitchen | restauracje vs. sklepy – walka o klientów | wszystkie twarze gastronomii: od gwiazdkowych restauracji, po sieciówki i food trucki | pracownicy – jaka przyszłość dla sektora gastro?
Firmy zainteresowane współpracą komercyjną proszone są o kontakt z:
Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Co możesz zrobić:
Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie