Rejestracja

Prelegenci

Robert Stupak

Robert Stupak

Stanowisko: członek zarządu, dyrektor marketingu, Digital, E-Commerce & IT, Carrefour Polska

Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Digital, E-Commerce & IT w
Carrefour Polska. Odpowiada za strategię marketingową, transformację cyfrową, rozwój
e-commerce, politykę cenową, usługi, zarządzanie danymi oraz technologie przyspieszające
modernizację doświadczenia klienta.
Wcześniej kierował marketingiem w Bricoman Polska (Grupa ADEO) oraz w Kaufland Polska,
prowadząc szeroką transformację marketingową i cyfrową.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem, strategią i digitalem,
zdobywanego m.in. w londyńskiej centrali Hewlett-Packard, gdzie wspierał rynki Europy,
Bliskiego Wschodu i Afryki. Karierę rozpoczynał w globalnym startupie internetowym,
awansując na stanowisko szefa marketingu i PR. Studiował filologię angielską i informatykę.
Pasjonat golfa. Od 20 lat praktykuje Zen.

Bierze udział w sesjach: