Rejestracja wkrótce

Zakres tematyczny

Poznaj zakres tematyczny tegorocznego forum.

Strategie

  • Smart food, bezpieczeństwo żywnościowe, silna gospodarka. Nowoczesny przemysł spożywczy ma głos i wpływ
  • Gwarant bezpieczeństwa żywnościowego. Polskie rolnictwo i przetwórstwo początkiem i rozwiązaniem
  • W co inwestują liderzy? Zrównoważone strategie spożywcze
  • Impuls do wzrostu. Polscy giganci czy europejscy czempioni? Azymut na sukces
  • Ucieczka przed kosztami. Nowa fala konsolidacji
  • Przyszłość i konkurencyjność handlu: nowe wyzwania, nowe odpowiedzi

Innowacje

  • Smart factory rekrutuje. Kadry przyszłości dla branży spożywczej
  • Cyfryzacja, automatyzacja i robotyzacja a zrównoważony rozwój firm spożywczych
  • Polska żywność na froncie handlowych sporów. Gdzie dwóch się bije, tam Polska korzysta?
  • Zwinni liderzy ciągłej zmiany. Wizjonerstwo i przywództwo w FMCG
  • Prymusi konkurencyjności i przedsiębiorczości – case study sukcesów polskich firm spożywczych
  • Deregulacja w obiektywie branży FMCG – te zmiany są potrzebne branży. Warsztaty i rekomendacje
  • Rynek pet food atrakcyjnym kąskiem: kto karmi, ten rządzi
  • Potencjał w nauce. Jak skomercjalizować konkretne odkrycia i wyniki badań i przełożyć je na projekty biznesowe?

AI w fabryce i na zapleczu handlu

  • Walka na innowacje: handel bliżej klienta
  • AI w produkcji, marketingu i sprzedaży
  • Kadry przyszłości. Idealne kompetencje, zaawansowana technologia, źródła pozyskiwania nowych pracowników
  • Digitalizacja zakupów, ominichanel. Integracja kanałów sprzedaży: wizje przyszłości, praktyki teraźniejszości
  • Viral, hype, prawdziwy trend? Czyli jak powtórzyć sukces dubajskiej czekolady

Konsumenci ery algorytmów

  • Konsument w cyklu trendów: zdrowa żywność, czysta etykieta, dieta keto, wysokobiałkowa, wegańska
  • Konsumencka tożsamość: idee i trendy, które zmieniają zakupy
  • Cyfrowe ścieżki handlu: dane, technologie, logistyka
  • Różne oblicza polskiego konsumenta. Wygrywa ten, kto rozumie potrzeby klienta szybciej niż konkurencja
  • Srebrna siła nabywcza. Zrozumieć dojrzałego konsumenta – wyzwania rynku przyszłości

Zrównoważone strategie – zyski dziś i jutro

  • System kaucyjny w Polsce – sprawdzam! Okrągły stół opakowaniowy
  • Opakowania i odpady: jak dążyć do realizacji celów PPWR?
  • Sklep w centrum uwagi systemu kaucyjnego. Forum menadżerów sieci handlowych
  • Konsolidacja rynku handlowego i ekspansja największych graczy. Czy „polskie” formaty mają szansę na sukces w Europie? 
  • Franczyza w Polsce. Sposób na rozwój własnej firmy przy wsparciu doświadczonego partnera
  • Marki własne: ratunek dla konsumenta czy wyrok dla producenta?