Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Marek Moczulski 

Marek Moczulski 

Prezes Zarządu

Marek Moczulski funkcję Prezesa Zarządu BAKALLAND S.A. pełni od kwietnia 2014 roku. W sierpniu 2014 objął też stanowisko Prezesa Zarządu firmy Rieber Foods Polska S.A., która to następnie, w lipcu 2015 roku jako Delecta S.A została zintegrowana z firmą Bakalland. Wcześniej od czerwca 2013 pełnił obowiązki Przewodniczącego Rady Nadzorczej BAKALLAND. Nieprzerwanie od 2011 roku sprawuje też stanowisko Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Dom Development S.A. Od roku 2009 jest także niezależnym konsultantem w zakresie strategii biznesowych, doradztwa inwestycyjnego i usprawniania procesów biznesowych. W poprzednich latach swojej kariery, od października 2003 do kwietnia 2009 był Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym ZPC Mieszko S.A. Jednocześnie pełnił też funkcję Niezależnego Członka Rady Nadzorczej BGŻ Bank w latach 2005-2007. W 2000 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Agros Fortuna Sp. z o.o. które sprawował do kwietnia 2003. W okresie od 11.1998 do 04.2003 związany był z Grupą Kapitałową Agros (Grupa Pernod Ricard). Początkowo piastował stanowisko Dyrektora Finansowy Agros Holding S.A., a od 1999 r. Członka Zarządu. W latach 1994-1998 pełnił szereg funkcji na czołowych stanowiskach w firmie Shell Gas: począwszy od kontrolera finansowego, potem dyrektora finansowego, a następnie Członka Zarządu. Karierę biznesową rozpoczął na początku lat 90 jako konsultant w PriceWaterhouse (obecnie PWC). Marek Moczulski ukończył historię i socjologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Uzyskał również tytuł MBA na Carlson School of Management University of Minnesota. Ponadto ukończył podyplomowe studia menedżerskie oraz zarządzania finansami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Bierze udział w sesjach:

  • Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I

    • Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
    • Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
    • Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
    • Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
    • Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
    • Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
    • Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
    • Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
    • Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów
POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.