Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Michał Lasocki

Michał Lasocki

Właściciel, Prezes

Michał Lasocki

Właściciel, Dyrektor Zarządzający firmy INTENSON Sp. z o.o.

 

Od 2011 roku z sukcesem kieruje firmą Intenson Sp. z o.o., jedną z wiodących w branży spożywczej, specjalizującą się w dystrybucji i produkcji zdrowej żywności, w tym produktów określanych mianem ‘superfoods’. Dzięki wyczuciu biznesowemu oraz umiejętności przewidywania trendów związanych z rozwojem segmentu biożywności, wykorzystał niszę rynkową, i z sukcesem wprowadził do polskich sklepów takie produkty jak: zielony jęczmień, czystek, spirulinę, jagody Goji czy bezglutenowe musli. Firma dynamicznie rośnie, sukcesywnie buduje portfolio unikalnych na światową skalę produktów, i mnoży zyski 100% w skali roku. Produkty marki Intenson można kupić w popularnych supermarketach na terenie całego kraju. Firma inwestuje także w zagraniczną sieć sprzedaży, eksportując swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Szwecji.

 

Od początku kariery zawodowej, Lasocki związany jest z branżą spożywczą. W 2007 roku, będąc jeszcze na studiach, jako pierwszy, wprowadził do Polski asortyment produktów do przyrządzania Yerba Mate i ruszył ze sprzedażą on-line. Na kanwie sukcesów oraz ogromnego zainteresowania polskich konsumentów tego typu żywnością, zdecydował o dalszym rozwoju firmy, ukierunkowanym na sprzedaż produktów typu superfoods, których w Polsce było bardzo mało. Dziś, marka Intenson jest synonimem najwyższej jakości, czystych ekologicznie zdrowych produktów, a także niekwestionowanym liderem w propagowaniu zasad zdrowego żywienia oraz profilaktyki zdrowotnej opartej na pełnowartościowej diecie oraz aktywności fizycznej.

 

Absolwent wydziału Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

 

 

Bierze udział w sesjach:

  • Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów

    • Kucharz na etacie – jak znana twarz wpływa na związanie konsumenta z produktem
    • Blogosfera – miejsce, gdzie kształtuje się opinia o produkcie spożywczym
    • Wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.