Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Sławomir Gottar

Sławomir Gottar

Executive Director Global Poultry Sector

Christophe Gottar jest absolwentem NEOMA Business School. Swoją karierę rozpoczął pracując dla sieci hipermarketów jako analityk rynkowy, oraz merchandiser w dziale produktów świeżych. Budował swoje doświadczenie zajmując szereg stanowisk w obszarze marketingu w wiodących francuskich firmach na rynkach drobiu i wołowiny. W 1995 r. dołączył do zespołu Cryovac jako manager projektu dla rozwiązań konsumenckich, a następnie objął odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w krajach południowej Europy, a potem stanowisko European Business Manager dla rynku świeżych mięs. W 2004 r. objął rolę Dyrektora ds. Sieci Handlowych stanął na czele europejskiego zespołu Retail, odpowiadającego za kontakty i rozwój projektów z wiodącymi sieciami handlowymi. Od 2010 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu Strategicznego w obszarze rozwiązań dla europejskiego rynku spożywczego pomagał zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby rynkowe  i przełożyć je na projekty biznesowe, a także rozwijał nowe rozwiązania opakowaniowe. W marcu 2012 r. objął obecną rolę w zespole globalnym Sealed Air Food Care. Odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań dla pakowania i higieny w sektorze drobiarskim.

Mieszka w Paryżu, jest ojcem 4 córek, w wolnym czasie wędkuje i gotuje dla rodziny i przyjaciół. 

Bierze udział w sesjach:

  • Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    • Od konsumenta nielojalnego przez smart shoppera do świadomego nabywcy zdrowej żywności
    • Handel detaliczny uczy jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
    • Niszowy konsument rozpycha się na rynku: oferta dla wegan, alergików, bezglutenowców
    • Jak wykorzystać modę na „polskość”?
    • Polskie produkty na półkach handlowych gigantów – lokalni producenci mają swoje „5 minut\"
    • Świadomy konsument: między przywiązaniem do tradycji a poszukiwaniem międzynarodowych inspiracji
POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.