Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Sławomir Gottar

Sławomir Gottar

Executive Director Global Poultry Sector

Sealed Air Food Care

Christophe Gottar jest absolwentem NEOMA Business School. Swoją karierę rozpoczął pracując dla sieci hipermarketów jako analityk rynkowy, oraz merchandiser w dziale produktów świeżych. Budował swoje doświadczenie zajmując szereg stanowisk w obszarze marketingu w wiodących francuskich firmach na rynkach drobiu i wołowiny. W 1995 r. dołączył do zespołu Cryovac jako manager projektu dla rozwiązań konsumenckich, a następnie objął odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w krajach południowej Europy, a potem stanowisko European Business Manager dla rynku świeżych mięs. W 2004 r. objął rolę Dyrektora ds. Sieci Handlowych stanął na czele europejskiego zespołu Retail, odpowiadającego za kontakty i rozwój projektów z wiodącymi sieciami handlowymi. Od 2010 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu Strategicznego w obszarze rozwiązań dla europejskiego rynku spożywczego pomagał zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby rynkowe  i przełożyć je na projekty biznesowe, a także rozwijał nowe rozwiązania opakowaniowe. W marcu 2012 r. objął obecną rolę w zespole globalnym Sealed Air Food Care. Odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań dla pakowania i higieny w sektorze drobiarskim.

Mieszka w Paryżu, jest ojcem 4 córek, w wolnym czasie wędkuje i gotuje dla rodziny i przyjaciół. 

Bierze udział w sesjach:

  • Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    • Od konsumenta nielojalnego przez smart shoppera do świadomego nabywcy zdrowej żywności
    • Handel detaliczny uczy jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
    • Niszowy konsument rozpycha się na rynku: oferta dla wegan, alergików, bezglutenowców
    • Jak wykorzystać modę na „polskość”?
    • Polskie produkty na półkach handlowych gigantów – lokalni producenci mają swoje „5 minut\"
    • Świadomy konsument: między przywiązaniem do tradycji a poszukiwaniem międzynarodowych inspiracji
POWRÓT