Agenda

09:00-11:00

  • Nowe otwarcie w handlu – wpływ regulacji na kształt branży

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Fundamentalne wyzwania dla sektora handlu detalicznego na najbliższe lata
    • Wpływ podatku handlowego na kondycję sektora
    • Handel głównym beneficjentem programu 500+?
    • Od deflacji do inflacji – czy sieci wybrną z pułapki wojny cenowo-promocyjnej?
    • Wyzwania rynku pracy: presja płacowa, brak kadr, wady szkolnictwa zawodowego
    • Niedziela handlowa: branża odpowiada na potrzeby klientów

11:30-13:00

  • Wydajny łańcuch dostaw – między sprawdzoną strategią a innowacją

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Rynek usług dystrybucyjnych w ruchu
    • Presja dystrybucji wielokanałowej – czas na nowy model współpracy
    • Technologia kluczowym elementem przewagi
    • Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów
    • Nowi konkurenci, nowy układ sił
  • Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Od konsumenta nielojalnego przez smart shoppera do świadomego nabywcy zdrowej żywności
    • Handel detaliczny uczy jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
    • Niszowy konsument rozpycha się na rynku: oferta dla wegan, alergików, bezglutenowców
    • Jak wykorzystać modę na „polskość”?
    • Polskie produkty na półkach handlowych gigantów – lokalni producenci mają swoje „5 minut\"
    • Świadomy konsument: między przywiązaniem do tradycji a poszukiwaniem międzynarodowych inspiracji
  • Innowacje na start – prezentacje innowatorów i start-upów przed Forum Ekspertów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Prezentacja 10 innowacyjnych firm i produktów zgłoszonych w ramach konkursu Dobry Produkt oraz wybranych przez redakcję serwisów portalspozywczy.pl oraz dlahandlu.pl
    • Ocena Forum Ekspertów: szefów koncernów spożywczych i dyrektorów zakupów w sieciach handlowych
    • Debata podsumowująca potencjał zaprezentowanych firm oraz produktów oraz ocena potencjału innowacyjnych produktów i start-upów na rynku

13:30-15:00

  • Digitalizacja handlu – e-commerce, omnichannel, mobilność

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • E-commerce odpowiada na kluczowe potrzeby klienta mobilnego
    • Komunikacja z konsumentem w czasach omnichannel
    • Na jakie innowacje gotowy jest polski konsument?
    • Smartfon w centrum procesu zakupowego współczesnego klienta
    • Logistyka. Towar „tu i teraz\" a satysfakcja klienta
    • Dane osobowe – między ochroną prywatności a personalizacją oferty
  • Czy rynek dystrybucji uratuje małe sklepy?

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Integracja i specjalizacja szansą dla hurtu
    • Ekspansja sklepów franczyzowych motorem dla rynku dystrybucji
    • Rozwój hurtowni cash&carry na potrzeby nowych rynków
    • Co ma do zaoferowania nowoczesny dystrybutor?
    • Aktywna współpraca hurtowników z detalistami
  • Rynek HoReCa – perspektywiczny kanał zbytu dla producentów żywności

    ZOBACZ WIĘCEJ
     
    • Polak w restauracji – perspektywy rozwoju rynku HoReCa w Polsce
    • Nie każdy może być dostawcą. Wymagania dużych sieci gastronomicznych
    • Żywność widziana oczami szefów kuchni – jak sprzedać produkt do HoReCa
    • Liczy się czas – logistyka w sektorze HoReCa
    • Zrobić biznes na gastronomii. Case study

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.