Maciej Szatkowski
Senior Manager
KPMG w Polsce
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ponad 20 lat pracował na stanowiskach kierowniczych lub zarządzał zespołami sprzedaży międzynarodowych producentów FMCG (m.in. Ferrero. Kratt Foods/Mondelez). W swojej karierze prowadził projekty dystrybucyjne (w tym van-selling) oraz projekty typu Route to Market dla ponad 200 osobowych organizacji sprzedażowych. Od 2016 r pracuje w KPMG, gdzie jest odpowiedzialny za projekty doradcze związane z obszarem sprzedaży dóbr konsumpcyjnych. W ostatnim czasie przeprowadził projekty doradcze w międzynarodowych oraz krajowych sieciach handlowych jak również doradzał pionom handlowych u wiodących producentów FMCG.
Bierze udział w sesjach:
-
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Nie ma odwrotu od omnichannel
- Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Robert Kremser - dyrektor rozwoju biznesu, Bisnode Polska Sp. z o.o.
- Bożena Nawara-Borek - dyrektor e-commerce, Carrefour Polska
- Michał Nowak - właściciel, Outletspozywczy.pl
- Jacek Palec - prezes zarządu, bdsklep.pl Sp. z o.o.
- Zbigniew Płuciennik - prezes spółki, szopi.pl
- Michał Seńczuk - prezes zarządu, POLOmarket Sp. z o.o.
- Maciej Szatkowski - Senior Manager, KPMG w Polsce