Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Maciej Szatkowski

Maciej Szatkowski

Senior Manager

KPMG w Polsce

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ponad 20 lat pracował na stanowiskach kierowniczych lub zarządzał zespołami sprzedaży międzynarodowych producentów FMCG (m.in. Ferrero. Kratt Foods/Mondelez). W swojej karierze prowadził projekty dystrybucyjne (w tym van-selling) oraz projekty typu Route to Market dla ponad 200 osobowych organizacji sprzedażowych. Od 2016 r pracuje w KPMG, gdzie jest odpowiedzialny za projekty doradcze związane z obszarem sprzedaży dóbr konsumpcyjnych. W ostatnim czasie przeprowadził projekty doradcze w międzynarodowych oraz krajowych sieciach handlowych jak również doradzał pionom handlowych u wiodących producentów FMCG.

Bierze udział w sesjach:

  • Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

    • Nie ma odwrotu od omnichannel
    • Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta

    Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

POWRÓT