Prelegenci

A B C D F G H J K L M N O P R S Ś T U W Z
Bożena Nawara-Borek

Bożena Nawara-Borek

dyrektor e-commerce

Carrefour Polska

Bożena Nawara-Borek – Dyrektor ds. E-commerce w Carrefour Polska. Odpowiedzialna w firmie za wszystkie aktywności  handlowe w kanale on-line, w tym za sprzedaż produktów spożywczych i przemysłowych, jak również rozwój konceptu Marketplace, projektu Collaborative Economy i M-commerce w ramach zintegrowanej platformy Carrefour.pl.

W branży handlu i marketingu internetowego pracuje od 2009 r. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadała między innymi za planowanie i realizację kampanii promocyjnych on-line, wdrożenia platform e-commerce czy przygotowanie i realizację strategii handlowych i marketingowych. Zdobywała doświadczenie zarówno w małych i średnich firmach działających na polskim rynku e-commerce, jak i u lidera tego rynku.  Jest również trenerem, prowadzącym szkolenia z zakresu on-line marketingu i handlu internetowego.

 

Bierze udział w sesjach:

  • Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

    • Nie ma odwrotu od omnichannel
    • Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta

    Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej

POWRÓT