Bożena Nawara-Borek
dyrektor e-commerce
Carrefour Polska
Bożena Nawara-Borek – Dyrektor ds. E-commerce w Carrefour Polska. Odpowiedzialna w firmie za wszystkie aktywności handlowe w kanale on-line, w tym za sprzedaż produktów spożywczych i przemysłowych, jak również rozwój konceptu Marketplace, projektu Collaborative Economy i M-commerce w ramach zintegrowanej platformy Carrefour.pl.
W branży handlu i marketingu internetowego pracuje od 2009 r. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadała między innymi za planowanie i realizację kampanii promocyjnych on-line, wdrożenia platform e-commerce czy przygotowanie i realizację strategii handlowych i marketingowych. Zdobywała doświadczenie zarówno w małych i średnich firmach działających na polskim rynku e-commerce, jak i u lidera tego rynku. Jest również trenerem, prowadzącym szkolenia z zakresu on-line marketingu i handlu internetowego.
Bierze udział w sesjach:
-
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Nie ma odwrotu od omnichannel
- Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Robert Kremser - dyrektor rozwoju biznesu, Bisnode Polska Sp. z o.o.
- Bożena Nawara-Borek - dyrektor e-commerce, Carrefour Polska
- Michał Nowak - właściciel, Outletspozywczy.pl
- Jacek Palec - prezes zarządu, bdsklep.pl Sp. z o.o.
- Zbigniew Płuciennik - prezes spółki, szopi.pl
- Michał Seńczuk - prezes zarządu, POLOmarket Sp. z o.o.
- Maciej Szatkowski - Senior Manager, KPMG w Polsce