Robert Kremser
dyrektor rozwoju biznesu
Bisnode Polska Sp. z o.o.
Menedżer rozwoju biznesu z dziewiętnastoletnim doświadczeniem w sprzedaży i budowaniu relacji biznesowych. Autor strategii wspierających osiąganie przez zespoły celów biznesowych, specjalizujący się w zwiększaniu wyników sprzedażowych i zarządzaniu relacjami z partnerami zewnętrznymi. Odpowiedzialny za przeprowadzenie złożonych i zaawansowanych transakcji i wdrożeń oraz negocjowanie ich warunków. Twórca nowych produktów i strategii ich sprzedaży. Łączy doświadczenia menedżerskie i sprzedażowe z szeroką znajomością problematyki strategii biznesu i marketingu.
Bierze udział w sesjach:
-
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Nie ma odwrotu od omnichannel
- Tradycyjni detaliści stawiają na innowacje i technologie
- Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
- Biznes klientocentryczny – zmiany w interakcji na linii klient – firma
- Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
- Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
- Programy lojalnościowe i nowe formy płatności szansą na dopasowanie oferty do potrzeb klienta
Digitalizacja handlu - tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej
- Robert Kremser - dyrektor rozwoju biznesu, Bisnode Polska Sp. z o.o.
- Bożena Nawara-Borek - dyrektor e-commerce, Carrefour Polska
- Michał Nowak - właściciel, Outletspozywczy.pl
- Jacek Palec - prezes zarządu, bdsklep.pl Sp. z o.o.
- Zbigniew Płuciennik - prezes spółki, szopi.pl
- Michał Seńczuk - prezes zarządu, POLOmarket Sp. z o.o.
- Maciej Szatkowski - Senior Manager, KPMG w Polsce