Agenda

09:00-11:00

  • Sesja inauguracyjna

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania

    • Gra według zasad nowej ekonomii: innowacyjne modele biznesowe, digitalizacja, siła głosu klientów
    • Firmy spożywcze u progu kluczowych decyzji – kierunki dalszego rozwoju
    • Polski przemysł spożywczy – technologicznie nowoczesny i przygotowany do zmian
    • Kalejdoskop trendów. Jakich produktów oczekuje polski konsument a jakich zagraniczny odbiorca?
    • Wyzwania zdigitalizowanego świata: świadomy konsument, komunikacja non stop, future food

11:30-13:00

  • Biznes 4.0: Przemysł spożywczy buduje przewagę w oparciu o technologię

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Wyścig technologiczny – ile to kosztuje, co można zyskać?
    • Jak technologie wspierają menedżerów w podejmowaniu decyzji biznesowych w firmach
    • Główne obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie 
    • Fabryka przyszłości: automatyzacja i robotyzacja
    • Sprawna logistyka wewnętrzna w służbie konkurencyjności produkcji 
  • Sukcesja i ekspansja: droga od lokalnej firmy do globalnego koncernu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • 25 lat budowy polskich koncernów spożywczych – sukcesy i wyzwania
    • Sukcesja i zmiana pokoleniowa a nowe strategie firm spożywczych w Polsce
    • Przyspieszenie działań konsolidacyjnych – w oczekiwaniu na boom na rynku fuzji i przejęć
    • Eksport jako gwarant rozwoju polskich firm w kraju i za granicą

11:30-13:30

  • Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Moda na gotowanie i zdrowe odżywianie zmienia rynek FMCG
    • Odpowiedź producentów na trendy prozdrowotne: zmiana składu, opakowań, komunikacji
    • Potencjał rynku żywności ekologicznej w Polce
    • Nowe nisze – żywność funkcjonalna, dla sportowców, dla alergików – podbijają masowy rynek
    • Superfoods – „nadżywność” czy skuteczny marketing?

13:30-15:00

  • Naturalność, jakość, bezpieczeństwo – trzy filary produkcji i promocji polskiej żywności

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Producenci poruszają się w gąszczu systemów bezpieczeństwa żywności – czy tak musi być?
    • Droga produktu od pola do stołu – jak skontrolować jakość na każdym etapie produkcji?
    • Gwarancja jakości i powtarzalności produktów spożywczych – certyfikacja, technologie, dobre praktyki
    • Efektywność produkcji – optymalne wykorzystanie zasobów i potencjału produkcyjnego
    • Na straży dobrego, czyli walka z czarnym PR-em i mitami wokół polskiej żywności
    • Restrykcyjne normy prawne gwarantem jakości i bezpieczeństwa polskiej żywności
  • Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Kucharze i celebryci – jak znana twarz wpływa na postrzeganie produktu
    • Bloger kulinarny znaczy więcej niż puchary – siła opinii
    • Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest miejscami pierwszego kontaktu z konsumentem. Sztuka budowania relacji w social media
    • Coraz bliżej konsumenta – nowe pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Tworzenie legendy zamiast marki, pozyskiwanie fanów w miejsce klientów
  • Innowacje i technologie w służbie sprzedaży FMCG

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Jak realizować cele sprzedażowe – nowe metody pozyskania klientów i budowania wzrostu sprzedaży
    • Nowe wyzwania menedżera: zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży, wykorzystanie narzędzi e-commerce
    • Dopasować ofertę do klienta – technologie pomagają tworzyć spersonalizowaną ofertę
    • Aplikacje w służbie zwiększania lojalności i generowania ruchu klientów
    • Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów logistycznych
    • Wsparcie procesów sprzedażowych – systemy IT i outsourcing usług

15:30-17:00

  • Integracja w branży mięsnej – rynek, perspektywy, wyzwania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Konsolidacja branży mięsnej – wertykalna czy horyzontalna?
    • Success story najbardziej spektakularnych transakcji – kto następny?
    • Eksport i rynek wewnętrzny – dwie nogi jednego sukcesu
    • Obraz branży: liderzy rynkowi, trendy konsumenckie, nowe kategorie
  • Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Na fali trendu prozdrowotnego – nowe strategie firm, produkty, innowacyjne kampanie
    • Opłacalne nisze rynkowe: eko, convenience, produkty naturalne, regionalne, bez GMO, bez laktozy
    • Marki własne – elastyczna reakcja na zmieniające się trendy
    • Inwestycje proinnowacyjne: park maszynowy, produkty, logistyka, marketing
    • Liderzy inwestują we frakcjonowanie białek mleka – perspektywy rozwoju segmentu
    • Sytuacja cenowa na rynku mleka - wpływ na trendy konsumenckie i wybory zakupowe
  • Opakowanie tworzy produkt – formy komunikacji i budowania relacji z konsumentami

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     
    • Trendy na rynku opakowań: innowacyjne materiały, personalizowane treści, ekologia i convenience
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Rynek produktów premium szuka najlepszego surowca i designu
    • Regulacje prawne: znak towarowy, wzór przemysłowy, patent

19:00

  • Uroczyste wręczenie Nagród Rynku Spożywczego oraz certyfikatów Dobry Produkt i Food & Retail Start-up Star

     

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.