Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Anna Olewnik-Mikołajewska

Anna Olewnik-Mikołajewska

prezes

ZM Olewnik

Doktor nauk rolniczych SGGW. W Grupie Olewnik odpowiada za rozwój, strategię oraz nadzór nad Spółkami .Od ponad 15 lat związana z sektorem FMCG w zakresie zarządzania, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Współtwórca wielu strategii sprzedażowo-marketingowych, konsultant marketingowo-branżowy dla wydawnictw i portali z sektora mięso-wędliny.

Członek Komisji Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w Agencji Rynku Rolnego w latach 2010-2014, Członek Rady branżowej organizacji „Polskie Mięso”
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarzadzania strategicznego sprzedaży i marketingu, ekonomiki i efektywności przedsiębiorstwa. Odpowiada za projekty rozwojowe, realizacje strategii , doskonaleniem procesów produkcji i sprzedaży firm z branży rolno spożywczej zajmującej się przetwórstwem mięsa.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim (w szczególności zarządzaniu zespołem działu handlowego), umiejętności strategicznego myślenia, zdolności negocjacyjne i analityczne.
Absolwentka Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku zarządzanie. Ukończone podyplomowe studia: Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Posiada Dyplom Executive MBA oraz ukończoną Akademię Strategicznego Przywództwa HARVARD ICAN INSTITUTE.

Bierze udział w sesjach:

  • Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

    • Wzrost produkcji czy specjalizacja - sky is the limit?
    • Światowi giganci patrzą na Polskę - co dalej z konsolidacją?
    • Nowe trendy konsumenckie: edukować czy pobudzić emocje?
    • Polskie mięso zagranicą: Problemy rynku UE, gdzie szukać szans poza Europą?
    • Wyzwania prawne dla branży: umowa UE-Mercosur, ustawa odorowa, protekcjonizm

    Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.