Honorata Jarocka
Senior Food and Drink Analyst
Mintel Poland
Od 2013 roku analityk w zespole Mintel Food and Drink. Jej głównym obszarem zainteresowań są trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz inspirujące innowacje produktowe. W trakcie swojego niemal czternastoletniego doświadczenia w prowadzeniu badań, analizowała przede wszystkim rynek żywności i napojów, a także rynek handlu detalicznego, leków OTC/suplementów diety, kosmetyków, chemii gospodarczej, artykułów higieny osobistej oraz produktów dla zwierząt. Honorata jest członkiem PTBRiO - Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Bierze udział w sesjach:
-
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
- Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
- Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
- Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Piotr Bieliński - prezes zarządu, Atlanta Poland SA
- Artur Gajewski - dyrektor marketingu, Purella
- Anna Gorączka - kierownik zespołu Insights, Żabka Polska
- Honorata Jarocka - Senior Food and Drink Analyst, Mintel Poland
- Mateusz Kowalewski - prezes, HORTIMEX PLUS Sp. z o.o. Sp. K.
- Karolina Kubara - wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
- Natalia Stsepantsova - współtwórca, marka BE NOW (Porcja Dobra)