Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Karolina Kubara

Karolina Kubara

brand manager, współwłaścicielka marki Dobra Kaloria

Kubara sp. z o.o.

Współwłaścicielka marki Dobra Kaloria i rodzinnej firmy Kubara sp. z o.o. Odpowiada za komunikację marki i bierze udział we wdrażanie i rozwój nowych produktów. Przez 10 lat współprowadziła wrocławską agencję marketingową, w której sprzedała swoje udziały, by w pełni zaangażować się w rozwój rodzinnego biznesu w Częstochowie. Szczególnie mocno związana z wprowadzeniem na rynek roślinnych zamienników mięsa - klopsów i burgerów, w które włożyła tyle serca, że zastanawia się czy nadal są one wciąż w pełni roślinne. Prywatnie mama trójki synów i wegetarianka od 6 lat, gotująca dla licznej rodziny rośliny w ilościach przemysłowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

    • Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
    • Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
    • Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
    • Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek

    Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

POWRÓT

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.