Karolina Kubara
wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
Współwłaścicielka marki Dobra Kaloria i rodzinnej firmy Kubara sp. z o.o. Odpowiada za komunikację marki i bierze udział we wdrażanie i rozwój nowych produktów. Przez 10 lat współprowadziła wrocławską agencję marketingową, w której sprzedała swoje udziały, by w pełni zaangażować się w rozwój rodzinnego biznesu w Częstochowie. Szczególnie mocno związana z wprowadzeniem na rynek roślinnych zamienników mięsa - klopsów i burgerów, w które włożyła tyle serca, że zastanawia się czy nadal są one wciąż w pełni roślinne. Prywatnie mama trójki synów i wegetarianka od 6 lat, gotująca dla licznej rodziny rośliny w ilościach przemysłowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Przede wszystkim zdrowie i jakość. Czego jeszcze oczekują konsumenci?
- Wywołać impuls. Przekaz marketingowy z kluczową rolą w wyborach konsumenckich
- Głodni nowych smaków, formatów i opakowań. Trendy przyniosą fundamentalne zmiany
- Koszty surowców największym wyzwaniem producentów przekąsek
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Piotr Bieliński - prezes zarządu, Atlanta Poland SA
- Artur Gajewski - dyrektor marketingu, Purella
- Anna Gorączka - kierownik zespołu Insights, Żabka Polska
- Honorata Jarocka - Senior Food and Drink Analyst, Mintel Poland
- Mateusz Kowalewski - prezes, HORTIMEX PLUS Sp. z o.o. Sp. K.
- Karolina Kubara - wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
- Natalia Stsepantsova - współtwórca, marka BE NOW (Porcja Dobra)