Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Magdalena Bednarz

Magdalena Bednarz

Product Line Business Manager

Edenred Polska

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych. Specjalizuje się w badaniu trendów, strategii i insightów wpływających na wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności.

W Edenred Polska odpowiedzialna  za rozwój linii biznesowej Incentive&Rewards.  

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Zarządzanie i Marketing w Warszawie.

Bierze udział w sesjach:

  • Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

    • Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
    • Zrównoważony rozwój sieci handlowych i firm spożywczych
    • Biorę i oddaję – sieci zmniejszają swój ślad środowiskowy
    • Wspieranie lokalność szansą na zdobycie lojalności
    • Jak zniwelować negatywny wpływ konsumpcjonizmu na świat - wyzwaniem światowej gospodarki

    Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

POWRÓT