Prelegenci

A B C D G J K L Ł M N O P R S Ś T U W Z Ż
Rafał Krauze

Rafał Krauze

CEE Strategy & Business Development Director

TERRITORY INFLUENCE

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od ponad 20 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager oraz Dyrektora Wydawniczego.

Założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od 6 lat Country Manager polskiego oddziału Territory Influence (dawniej TRND) największej w  Europie agencji Influencer Marketing.

Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki w reklamie. Prywatnie wielbiciel Azji, nurek, koneser muzyki na płytach winylowych oraz przyszły pilot.

Bierze udział w sesjach:

  • Koniec ery „No Name”

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Koniec ery „No Name”

    • Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
    • Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
    • Digital marketing – jak to działa w spożywce i handlu?
    • Emocjonalne i poznawcze cechy wizerunku marek

    Koniec ery „No Name”

POWRÓT