ZAKRES TEMATYCZNY

  • Future Foods – Polska „Doliną krzemową” branży spożywczej (debata główna)
  • Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
  • Digital factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
  • Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?
  • Supply Chain 4.0. Nowoczesne i skuteczne strategie logistyczne firm spożywczych
  • Gospodarka obiegu zamkniętego - efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
  • Totalna integracja. 2019 rokiem konsolidacji branży spożywczej
  • Koniec ery „no name”. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
  • Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
  • Digital marketing – jak to działa w spożywce?
  • Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
  • Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej
  • Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
  • Sektor żywności na celowniku start-upów
  • Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów
  • Jak przekuć start-upową ideę w markowy produkt? Jak trafić na półkę sklepową i talerze konsumentów?
  • Handel i HoReCa: bratobójcza walka czy tworzenie nowej wartości na rynku?
  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
  • Figital: przyszłość handlu na pograniczu online i offline
  • The future of retail: idealny mix technologii i emocji
  • Handel 4.0: nowoczesny sklep – wczoraj efekt wow, dziś oczywistość
  • Strategia gigantów: obsesja na punkcie klienta
  • Homo consumens: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
  • Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
  • Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
  • Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
  • Kultura foodie – w oczekiwaniu na wielką rewolucję restauracyjną
  • #HorecaTrendsTalks – tym żyje polska gastronomia. Foodowy słownik głównych nurtów: #zerowaste #respectfood #dietapudełkowa #fooddelivery #streetfood #wege #vegan

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.