ZAKRES TEMATYCZNY

  • Future Foods – Polska „Doliną krzemową” branży spożywczej (debata główna)
  • Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
  • Digital factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
  • Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?
  • Supply Chain 4.0. Nowoczesne i skuteczne strategie logistyczne firm spożywczych
  • Gospodarka obiegu zamkniętego - efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
  • Totalna integracja. 2019 rokiem konsolidacji branży spożywczej
  • Koniec ery „no name”. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
  • Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
  • Digital marketing – jak to działa w spożywce?
  • Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
  • Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej
  • Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
  • Sektor żywności na celowniku start-upów
  • Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów
  • Jak przekuć start-upową ideę w markowy produkt? Jak trafić na półkę sklepową i talerze konsumentów?
  • Handel i HoReCa: bratobójcza walka czy tworzenie nowej wartości na rynku?
  • Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
  • Figital: przyszłość handlu na pograniczu online i offline
  • The future of retail: idealny mix technologii i emocji
  • Handel 4.0: nowoczesny sklep – wczoraj efekt wow, dziś oczywistość
  • Strategia gigantów: obsesja na punkcie klienta
  • Homo consumens: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
  • Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
  • Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
  • Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
  • Kultura foodie – w oczekiwaniu na wielką rewolucję restauracyjną
  • #HorecaTrendsTalks – tym żyje polska gastronomia. Foodowy słownik głównych nurtów: #zerowaste #respectfood #dietapudełkowa #fooddelivery #streetfood #wege #vegan