- Future Foods – Polska „Doliną krzemową” branży spożywczej (debata główna)
- Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
- Digital factory. Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
- Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?
- Supply Chain 4.0. Nowoczesne i skuteczne strategie logistyczne firm spożywczych
- Gospodarka obiegu zamkniętego - efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
- Totalna integracja. 2019 rokiem konsolidacji branży spożywczej
- Koniec ery „no name”. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
- Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
- Digital marketing – jak to działa w spożywce?
- Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
- Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej
- Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek
- Sektor żywności na celowniku start-upów
- Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów
- Jak przekuć start-upową ideę w markowy produkt? Jak trafić na półkę sklepową i talerze konsumentów?
- Handel i HoReCa: bratobójcza walka czy tworzenie nowej wartości na rynku?
- Konsument 4.0 w soczewce trendów zmieniającego się świata
- Figital: przyszłość handlu na pograniczu online i offline
- The future of retail: idealny mix technologii i emocji
- Handel 4.0: nowoczesny sklep – wczoraj efekt wow, dziś oczywistość
- Strategia gigantów: obsesja na punkcie klienta
- Homo consumens: kupuję etycznie, więc jestem – potrzeby pokolenia Z
- Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane
- Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
- Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste
- Kultura foodie – w oczekiwaniu na wielką rewolucję restauracyjną
- #HorecaTrendsTalks – tym żyje polska gastronomia. Foodowy słownik głównych nurtów: #zerowaste #respectfood #dietapudełkowa #fooddelivery #streetfood #wege #vegan