Rejestracja

Zakres tematyczny

RYNEK
Liderzy | wizje | perspektywy

TECHNOLOGIA
FoodTECH | AgriTECH | RetailTECH

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zielony rozwój | zrównoważone strategie | odpowiedzialne działania

INSPIRACJA
Trendy | insighty | marki 

CZŁOWIEK
Konsument I pracownik | społeczność

Wstępny zakres tematyczny:

  • Liderzy zmian: rolnictwo, branża spożywcza, handel. Wizje przyszłości, praktyki teraźniejszości 
  • FoodTECH i AgriTECH. Branża spożywcza i nauka pracują nad wykarmieniem globu
  • Bezpieczeństwo żywnościowe – standard czy luksus?
  • Eksport żywności w konkurencyjnym świecie. Wizje i strategie
  • Środki z KPO – więcej szans na inwestycje w badania i rozwój
  • Konsolidacja. Czy biznes spożywczy w Polsce jest atrakcyjny dla gigantów z zagranicy? 
  • Zielone wyzwania branży rolno-spożywczej w Unii Europejskiej
  • Jedyny słuszny kierunek – zrównoważone inwestycje
  • Okrągły stół opakowaniowy, czyli kaucja, SUP, PPWR, ROP
  • Żywność z flagą. Lokalna, niedroga, z pewnego źródła
  • Nowa energia dla mleczarstwa
  • Branża mięsna: stawiamy na jakość i dobrostan
  • Zdrowa przekąska, czyli co? Rynek przekąsek w Polsce
  • To pokolenie całkowicie zmieni konsumpcję
  • Wydajna, oszczędna, cyfrowa, dobrze zarządzana. Taka ma być fabryka żywności
  • Innowacje w dystrybucji – zrównoważony łańcuch dostaw i zoptymalizowany transport wewnętrzny
  • Klarowne, sprawiedliwe, na czasie – takiego prawa oczekuje branża alkoholowa
  • Rynek pracy: 4-dniowy, cyfrowy czy zbalansowany?
  • Liderki w branży spożywczej i handlowej
  • FRSiH Talks. Nowa formuła. 10-15 min wystąpienia/prezentacje
  • Handel+: inwestor, innowator, katalizator zmian 
  • Nowy wymiar handlu, czyli technologie jutra wykorzystywane dziś
  • Cyfrowy sklep, realny konsument
  • Konsumenckie bańki, masowy rynek 
  • Zielony handel w oku regulacji i narastających wymagań
  • Feeria oczekiwań – doskonałość formatu, ceny, komunikacji i doświadczenia zakupowego
  • Nowe twarze gastronomii. Z kim restauracje dzielą się dzisiaj tortem? (sklepy convenience, diety pudełkowe, piekarnie, kawiarnie)
  • Filiżanka pełna do połowy, ale z pianką. Biznes kawowy i kawiarniany w Polsce.
  • Celebryci i restauracje – biznesowy eksperyment czy idealny mariaż na lata.