RYNEK
Liderzy | wizje | perspektywy
TECHNOLOGIA
FoodTECH | AgriTECH | RetailTECH
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zielony rozwój | zrównoważone strategie | odpowiedzialne działania
INSPIRACJA
Trendy | insighty | marki
CZŁOWIEK
Konsument I pracownik | społeczność
Wstępny zakres tematyczny:
- Liderzy zmian: rolnictwo, branża spożywcza, handel. Wizje przyszłości, praktyki teraźniejszości
- FoodTECH i AgriTECH. Branża spożywcza i nauka pracują nad wykarmieniem globu
- Bezpieczeństwo żywnościowe – standard czy luksus?
- Eksport żywności w konkurencyjnym świecie. Wizje i strategie
- Środki z KPO – więcej szans na inwestycje w badania i rozwój
- Konsolidacja. Czy biznes spożywczy w Polsce jest atrakcyjny dla gigantów z zagranicy?
- Zielone wyzwania branży rolno-spożywczej w Unii Europejskiej
- Jedyny słuszny kierunek – zrównoważone inwestycje
- Okrągły stół opakowaniowy, czyli kaucja, SUP, PPWR, ROP
- Żywność z flagą. Lokalna, niedroga, z pewnego źródła
- Nowa energia dla mleczarstwa
- Branża mięsna: stawiamy na jakość i dobrostan
- Zdrowa przekąska, czyli co? Rynek przekąsek w Polsce
- To pokolenie całkowicie zmieni konsumpcję
- Wydajna, oszczędna, cyfrowa, dobrze zarządzana. Taka ma być fabryka żywności
- Innowacje w dystrybucji – zrównoważony łańcuch dostaw i zoptymalizowany transport wewnętrzny
- Klarowne, sprawiedliwe, na czasie – takiego prawa oczekuje branża alkoholowa
- Rynek pracy: 4-dniowy, cyfrowy czy zbalansowany?
- Liderki w branży spożywczej i handlowej
- FRSiH Talks. Nowa formuła. 10-15 min wystąpienia/prezentacje
- Handel+: inwestor, innowator, katalizator zmian
- Nowy wymiar handlu, czyli technologie jutra wykorzystywane dziś
- Cyfrowy sklep, realny konsument
- Konsumenckie bańki, masowy rynek
- Zielony handel w oku regulacji i narastających wymagań
- Feeria oczekiwań – doskonałość formatu, ceny, komunikacji i doświadczenia zakupowego
- Nowe twarze gastronomii. Z kim restauracje dzielą się dzisiaj tortem? (sklepy convenience, diety pudełkowe, piekarnie, kawiarnie)
- Filiżanka pełna do połowy, ale z pianką. Biznes kawowy i kawiarniany w Polsce.
- Celebryci i restauracje – biznesowy eksperyment czy idealny mariaż na lata.