Tomasz Gumola
Firma: De Heus Sp. z o.o.
Stanowisko: kierownik marketingu strategicznego i ESG
Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży i zrównoważonego rozwoju. Od lat zaangażowany w transformację polskiego sektora rolno-spożywczego w kierunku większej efektywności, odpowiedzialności i innowacyjności.
W De Heus Polska odpowiada za marketing strategiczny i realizację celów ESG – koordynuje działania wspierające hodowców w efektywnej, nowoczesnej i odpowiedzialnej produkcji żywności.
Współtwórca Carbon Compass – pionierskiego narzędzia do obliczania śladu węglowego mięsa i identyfikacji możliwości ograniczenia emisji w produkcji zwierzęcej.
Jako ekspert i praktyk, aktywnie uczestniczy w dyskusjach branżowych, promując podejście oparte na danych i współpracy między ogniwami łańcucha produkcji. Uważa, że zrównoważony rozwój nie jest deklaracją, lecz konkretnym procesem opartym na wiedzy, technologii i partnerskich relacjach.