Tomasz Krawczyk
Firma: PepsiCo Polska
Stanowisko: kierownik ds. Badań Komercyjnych oraz Analiz Rynkowych
Od ponad 15 lat związany z branżą FMCG. Specjalizuje się w obszarach analityki biznesowej, zarządzania kategoriami oraz shopper insights. Buduje podejście, w którym dane o konsumentach i ich zachowaniach zakupowych przekładają się bezpośrednio na decyzje biznesowe, skuteczniejsze strategie i silniejsze marki w dynamicznym środowisku rynkowym.
W swojej roli aktywnie współpracuje z zespołami komercyjnymi, sprzedażowymi i marketingowymi, łącząc twarde dane z rynkową intuicją, by tworzyć kompleksowe plany biznesowe – zarówno operacyjne, jak i strategiczne. Posiada doświadczenie w pracy z zaawansowanymi platformami danych a także w projektowaniu i wdrażaniu badań jakościowych i ilościowych.
Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing na Wojskowej Akademii Technicznej.