- DZIEŃ 1 2025.11.17
- DZIEŃ 2 2025.11.18
Konsumencka tożsamość: nowe idee i trendy
18 listopada 2025 • 11:30
-12:45 • Sala Balowa A
Sesja tłumaczona symultanicznie PL / EN
Sesja transmitowana online
Tematyka
- Top 5 trendów konsumenckich, które będą wpływać na handel do 2030 roku
- Handel reaguje na demograficzne tsunami. Nowe lokalizacje i formaty
- Konsument w cyklu trendów: zdrowie i ekonomia wśród priorytetów
- Różne oblicza polskiego konsumenta, różne strategie dotarcia
- Srebrna siła nabywcza. Zrozumieć dojrzałego konsumenta – wyzwania rynku przyszłości
Retransmisja sesji
Prelegenci
Piotr Jankowski
dyrektor wydziału handlu, SM Mlekpol
Mariusz Jaroszewski
Head of Strategy and Business Development, Grupa Colian
Krzysztof Klincewicz
kierownik, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, EIT Food Consumer Engagement Lab
Tomasz Krawczyk
kierownik ds. Badań Komercyjnych oraz Analiz Rynkowych, PepsiCo Polska
Piotr Lubiewa-Wieleżyński
dyrektor działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych, Carrefour Polska
Robert Pernak
Director, Simon-Kucher
Milena Zacharzewska
Account Director, Food & Consumer Goods, 24/7Communication
Moderacja
Logowanie
Do systemu zalogujesz się za pomocą adresu e-mail i hasła, których użyto podczas rejestracji lub za pomocą specjalnego identyfikatora i kodu otrzymanego od Organizatora.