Agenda

Dzień 1, 4 listopada 2015 r.

Pobierz agendę jako plik PDF

08.30-09.00

Rejestracja uczestników

9.00-11.00

Sesja inauguracyjna

Go Global. Polski przemysł spożywczy na ścieżce do globalizacji

więcej
 

Go Global. Polski przemysł spożywczy na ścieżce do globalizacji

  • Innowacyjność i jakość szansą dla polskich firm na zdobycie nowych rynków zbytu
  • Fala inwestycji proeksportowych w polskim przemyśle spożywczym
  • Inwestycje bezpośrednie, fuzje i przejęcia na rynkach zagranicznych
  • Konsument w centrum zainteresowania firm FMCG w kraju i za granicą
  • Umowa handlowa UE-USA – konsekwencje dla sektora rolno-spożywczego i handlu

11.00-11.30

Przerwa

11.30-13.00

Sesje Tematyczne

  • Rynek wewnętrzny – główne obszary i potencjały wzrostu sektora FMCG. Inwestycje i finanse

    więcej
     

    Rynek wewnętrzny – główne obszary i potencjały wzrostu sektora FMCG. Inwestycje i finanse

    • Perspektywy i kierunki rozwoju sektora spożywczego w Polsce – determinująca rola konsumenta i handlu
    • Inwestycje i rozwój branży spożywczej – efektywność i bezpieczeństwo produktowe
    • Fuzje i przejęcia w krajowej branży FMCG szansą na rozwój rynku i oferty
    • Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw - kapitał na rozwój, finansowanie innowacji
  • Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży

    więcej
     

    Produkt, marka, konsument. Strategie sprzedaży

    • Budowanie silnego brandu produktu w dobie wojny cenowo-promocyjnej
    • Zmiany w kanałach dystrybucji – od handlu tradycyjnego po e-commerce
    • Marki FMCG w internecie i mediach społecznościowych – promocja i reklama
    • Polscy konsumenci – ich profil, obecne nastroje i zmieniające się zachowania zakupowe
    • Success stories: czynniki sukcesu najsilniejszych marek w branży spożywczej
  • Forum Współpracy na Rzecz Rozwoju Eksportu. Strategie eksportowe

    więcej
     

    Forum Współpracy na Rzecz Rozwoju Eksportu. Strategie eksportowe

    • Strategie eksportu i promocji polskiej żywności w kraju i za granicą
    • Obszary współpracy polskich eksporterów – logistyka, analiza rynku, marketing, produkcja, dystrybucja
    • Efektywna analiza potencjału rynków i konsumentów za granicą
    • Najbardziej perspektywiczne dalekie rynki zbytu dla polskiej żywności – Afryka, Azja, kraje arabskie
    • Regulacje prawne wyznaczą kierunek rozwoju i ekspansji zagranicznej sektora żywnościowego na poziomie krajowym i europejskim

13.00-13.30

Przerwa

13.30-15.00

Sesje Tematyczne

  • Innowacyjny przemysł spożywczy, napojowy i alkoholowy w Polsce. Biznes i technologie

    więcej
     

    Innowacyjny przemysł spożywczy, napojowy i alkoholowy w Polsce. Biznes i technologie

    • Optymalizacja, oszczędności, efektywność zakładów produkcji spożywczej – dobre praktyki
    • Inwestycje w nowe technologie i innowacje w branży FMCG
    • Usprawnianie procesu przepływu towarów – modernizacja linii produkcyjnych i logistyki wewnętrznej
    • W jaki sposób finansować leczenie pacjentów nieubezpieczonych – skala problemu
    • Automatyzacja, robotyzacja, informatyzacja zakładów spożywczych
  • Health & Wellness. Sektor spożywczy stawia na zdrowie, funkcjonalność i bezpieczeństwo

    więcej
     

    Health & Wellness. Sektor spożywczy stawia na zdrowie, funkcjonalność i bezpieczeństwo

    • Wyzwania związane z ograniczeniem ilości soli, cukrów i tłuszczów w żywności i napojach
    • Trendy kulinarne i dietetyczne w strategiach firm spożywczych
    • Rynek produktów premium. Klient oczekuje produktów tradycyjnych, zdrowych, ekologicznych, naturalnych
    • Rosnące znaczenie bezpieczeństwa żywności i idei czystej etykiety
  • Zaufanie partnerów biznesowych w budowaniu efektywnego łańcucha dostaw. Biznes i logistyka

    więcej
     

    Zaufanie partnerów biznesowych w budowaniu efektywnego łańcucha dostaw. Biznes i logistyka

    • Wymiana informacji między firmami współpracującymi w ramach łańcucha dostaw
    • Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw i optymalizacja procesów
    • Monitorowanie i analiza drogi produktu w łańcuchu dostaw
    • E-rewolucja. Konieczność redefinicji tradycyjnych modeli współpracy w łańcuchu dostaw

15.00-15.30

Przerwa

15.30-17.00

Sesje Tematyczne

  • Sektor mleczarski. Branża mleczarska w Polsce i Europie w nowej sytuacji rynkowej

    więcej
     

    Sektor mleczarski. Branża mleczarska w Polsce i Europie w nowej sytuacji rynkowej

    • Rynek wewnętrzny – czyli jak zwiększyć sprzedaż mleka i jego przetworów na rynku krajowym?
    • Potencjał eksportowy sektora mleczarskiego – półprodukty czy towary przetworzone?
    • Wyzwania stojące przed spółdzielniami mleczarskimi AD 2015/16
    • Inwestycje w innowacje – od linii produkcyjnych po nowe produkty i marketing
  • Przemysł mięsny. Redefinicja priorytetów w sektorze przetwórstwa mięsa

    więcej
     

    Przemysł mięsny. Redefinicja priorytetów w sektorze przetwórstwa mięsa

    • Kondycja krajowej branży mięsnej na tle krajów UE. Zagrożenia i szanse na rynkach zagranicznych
    • Inwestycje w nowe technologie, marketing i nowe produkty w sektorze mięsnym
    • Innowacyjność w sektorze mięsnym i wędliniarskim – kierunki rozwoju branży
    • Promocja mięsa i jego przetworów w kraju i za granicą – programy promocji
  • Branża owocowo-warzywna. Kreowanie marki i wartości produktu

    więcej
     

    Branża owocowo-warzywna. Kreowanie marki i wartości produktu

    • Wyzwania w sektorze produkcji i przetwórstwa warzyw i owoców w kraju i za granicą
    • Inwestycje w branży warzywno-owocowej w moce przerobowe i produkcyjne
    • Nowe rynki zbytu, nowe możliwości, nowi konsumenci – sektor po kryzysie rosyjskim
    • Wartość współpracy, czyli tworzenie grup producenckich i konsorcjów produkcyjno-przetwórczych

19.00

Uroczyste wręczenie Nagród Rynku Spożywczego oraz certyfikatów Dobry Produkt – Wybór Ekspertów



Dzień 2, 5 listopada 2015

08.30-09.00

Rejestracja uczestników

9.00-11.00

Sesja Tematyczna

  • Handel i dystrybucja. Nowy ład. Polski i Europejski handel w trakcie rewolucji

    więcej
     

    Handel i dystrybucja. Nowy ład. Polski i Europejski handel w trakcie rewolucji

    • Handel musi wprowadzać nowe koncepty, aby podtrzymać wzrost w przyszłości
    • Polityka cenowo-promocyjna przechodzi w bitwę na ofertę i jakość
    • Konsument wymusi dalsze zmiany w strategiach asortymentowych i sprzedażowych sieci
    • E-commerce i koncept convenience zmieniają kształt tradycyjnego handlu i dystrybucji
    • Konsolidacja w sektorze handlu – nadchodzi czas łączenia różnych formatów i konceptów handlowych

11.30-13.00

Sesje Tematyczne

  • Smart shopping, smart retail, smart city – czyli konsument i handel w cyfrowym otoczeniu

    więcej
     

    Smart shopping, smart retail, smart city – czyli konsument i handel w cyfrowym otoczeniu

    • Klient coraz bardziej świadomy swoich potrzeb
    • E-commerce sprowadza handel do showroomu – nowe zwyczaje zakupowe
    • Internet i mobilność wymusza tworzenie nowych konceptów handlowych
    • Sprzedaż wielokanałowa – rewolucja cyfrowa w analogowym handlu
  • Rynek dystrybucji. Sektor hurtowej sprzedaży żywności w decydującej fazie przebudowy

    więcej
     

    Rynek dystrybucji. Sektor hurtowej sprzedaży żywności w decydującej fazie przebudowy. Cykl wystąpień ekspertów i analityków związanych z rynkiem handlu hurtowego, franczyzy i branży HoReCa

    Debata podsumowująca: Sektor dystrybucji hurtowej w kluczowym momencie przemian

    • Hurtownicy żywności jako baza logistyczna dla sektora e-commerce
    • Grupy zakupowe – dystrybutorzy znaleźli pomysł na efektywną współpracę
    • Hurtownik czy już logistyk – kierunki ewolucji sektora hurtowego w Polsce
    • Budowa sieci detalicznych – rynek czeka trudny proces konsolidacji sieci franczyzowych

11.30-15.00

Sesje Tematyczne

  • 20 lat nowoczesnego handlu w Polsce.

    więcej
     

    20 lat nowoczesnego handlu w Polsce. Cykl wystąpień przedstawicieli sieci handlowych, analityków i ekspertów

    • Rynek FMCG i handel detaliczny w Polsce i regionie AD 2020
    • Fundamentalne wyzwania dla sektora handlu detalicznego – konsument, technologie, bezpieczeństwo
    • Dyskonty – to nie koniec, ale nowy początek, czyli jakie formaty handlowe będą zwyciężać w kolejnych latach?
    • Polityczno-gospodarcze aspekty determinujące rozwój biznesu handlowego w Polsce i regionie EEC

13.00-13.30

Przerwa

13.30-15.00

Sesje Tematyczne

  • Budowa sieci detalicznych – rynek czeka trudny proces konsolidacji sieci franczyzowych

    więcej
     

    Budowa sieci detalicznych – rynek czeka trudny proces konsolidacji sieci franczyzowych

    • Franczyza – lokalny biznes z silną i rozpoznawalną marką
    • Ryneczek, targowisko, bazarek – sklepy szukają sposobów na klienta
    • Blisko, świeżo, tanio i wygodnie – polski konsument na zakupach
    • Sieci specjalistyczne – klienci oczekują jakości, kompetentnej obsługi i porady

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.