Agenda

09:00-11:00

  • A fresh impetus to the retail trade – the influence of regulations on the shape of the industry

    MORE
     
    • Fundamental challenges for the retail trade sector in the coming years
    • The influence of the retail chain tax on the situation in the sector
    • Will the retail trade be the major beneficiary of the 500+ programme?
    • From deflation to inflation: Will retail chains buy their way out of the trap of the price and promotion war?
    • Challenges for the labour market – salary pressure, lack of staff, and the shortcomings of vocational education
    • The trading Sunday: The industry answers the customers’ needs

11:30-13:00

  • An efficient supply chain – between the proven strategy and innovation

    MORE
     
    • The distribution services market is on the move.
    • The pressure of multi-channel distribution: The time has come for a new model of co-operation.
    • Technology as the key element of advantage
    • Reduction in supply chain losses and process optimisation
    • New competitors and a new balance of power
  • The retail trade answers the trends – patriotic purchasing, healthy foods, and convenience

    MORE
     
    •     From a disloyal consumer to a smart shopper to a conscious purchaser of healthy foods
    •     The retail trade teaches people how to cook – the skilful combination of retail and culinary concepts
    •     Niche consumers are pushing through the market: There are product ranges for vegans, allergy sufferers, and eaters of gluten-free food
    •     How to utilise the craze for ‘Polishness’?
    •     Polish products on the shelves of retail giants – local producers are having their day
    •     Conscious consumers: Between attachment to tradition and the search for international inspiration
  • Innovations for the start – presentations of innovators and start-ups in front of the Forum of Experts

    MORE
     
    • Presentation of 10 innovative enterprises and products submitted as part of the Good Product competition and selected by the editorial office of the portalspozywczy.pl and dlahandlu.pl portals
    • Assessment by the Forum of Experts – heads of food corporations and purchasing directors at retail chains
    • A debate summarising the potential of the enterprises and products presented, and an assessment of the market potential of the innovative products and start-ups

     

13:30-15:00

  • Will the distribution market save small retail shops?

    MORE
     

    Integration and specialisation as an opportunity for wholesalers
    Expansion of franchise shops as the driving force behind the distribution market
    Development of cash&carry wholesalers for the needs of new markets
    What does a modern distributor have to offer?
    Active co-operation between wholesalers and retailers

  • Will the distribution market save small retail shops?

    MORE
     
    • Integration and specialisation as an opportunity for wholesalers
    • Expansion of franchise shops as the driving force behind the distribution market
    • Development of cash&carry wholesalers for the needs of new markets
    • What does a modern distributor have to offer?
    • Active co-operation between wholesalers and retailers
  • The HoReCa market – a promising distribution channel for food producers

    MORE
     

    Poles in restaurants – prospects for the development of the HoReCa market in Poland
    Not everyone can be a supplier. Requirements of large restaurant chains
    Food in the eyes of chefs: How to sell a product to the HoReCa industry?
    It is time that counts: Logistics in the HoReCa sector
    Making business on catering. Case study

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.