Prelegenci

A B C D G H J K L M N O P R S Ś T U W Z Ż
Maciej Szatkowski

Maciej Szatkowski

Senior Manager

KPMG w Polsce

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ponad 20 lat pracował na stanowiskach kierowniczych lub zarządzał zespołami sprzedaży międzynarodowych producentów FMCG (m.in. Ferrero. Kratt Foods/Mondelez). W swojej karierze prowadził projekty dystrybucyjne (w tym van-selling) oraz projekty typu Route to Market dla ponad 200 osobowych organizacji sprzedażowych. Od 2016 r pracuje w KPMG, gdzie jest odpowiedzialny za projekty doradcze związane z obszarem sprzedaży dóbr konsumpcyjnych. W ostatnim czasie przeprowadził projekty doradcze w międzynarodowych oraz krajowych sieciach handlowych jak również doradzał pionom handlowych u wiodących producentów FMCG.

Bierze udział w sesjach:

  • Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

    • Sklepy przyszłości jako centra wystawowe i centra rozrywki
    • Dopasować ofertę do klienta i budować lojalność – personalizacja dzięki nowym technologiom
    • Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profili klientów
    • Nowe formy płatności – handel bezgotówkowy w standardzie
    • Sklep bezobsługowy przyszłością convenience?
    • Rentowność w e-grocery – logistyka ostatniej mili
    • Pokolenie online – internet kształtuje nawyki i decyzje zakupowe

    Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce

POWRÓT