Rejestracja

REJESTRACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

Pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

ZALOGUJ SIĘ!

Udział

Bezpłatny

Udział w Forum jest bezpłatny dla właścicieli, zarządów i kierownictwa firm z branży spożywczej oraz handlowej

Prawo bezpłatnego udziału obejmuje:

  • firmy sektora FMCG
  • producentów i przetwórców żywności i napojów
  • handel hurtowy, sieci handlowe, handel tradycyjny i nowoczesny
  • przedstawicieli firm wspierających projekt komercyjnie – partnerów i sponsorów
  • prelegentów Forum

UWAGA!

Decyzję o przyznaniu bezpłatnej karty wstępu każdorazowo podejmuje organizator.

Ukryj informacje

Pakiet

Standard

do 4 listopada

1095,00 PLN z VAT

Podczas trwania wydarzenia

1218,00 PLN z VAT

Obejmuje

  • Możliwość udziału w części konferencyjnej Forum (2 dni)
  • Dostęp do strefy cateringowej (przerwy kawowe oraz lunch)
  • Możliwość udziału w wieczornej Gali oraz bankiecie
  • Dostęp do komunikatora
Pakiet

PREMIUM

do 4 listopada

1464,00 PLN z VAT

Podczas trwania imprezy

1587,00 PLN z VAT

Obejmuje

  • Możliwość udziału w części konferencyjnej Forum (2 dni)
  • Dostęp do strefy cateringowej (przerwy kawowe oraz lunch)
  • Możliwość udziału w wieczornej Gali oraz bankiecie
  • Dostęp do komunikatora

ZAREJESTRUJ SIĘ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.frsih.pl w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja trwa do 2 listopada 2018 r.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.frsih.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.

6. Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia?

Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia. W razie braku otrzymania weryfikacji tydzień od zgłoszenia, prosimy o kontakt na adres rejestracja@ptwp.pl

7. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

8. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

9. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

10. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.

11. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

12. Czy konieczne jest dodanie zdjęcia?

Dodanie zdjęcia portretowego jest konieczne dla wszystkich uczestników Forum ze statusem Premium lub/i VIP

Zdjęcie należy dodać przy rejestracji lub przy ponownym zalogowaniu się na swoje konto.

Wymogi dotyczące zdjęcia:

  • zdjęcie musi być aktualne
  • zdjęcie powinno pozwalać na identyfikację osoby
  • na zdjęciu nie mogą być ukazane osoby trzecie
  • maksymalny rozmiar zdjęcia 2MB, format: .jpg

13. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.

14. Czy udział w Kongresie jest bezpłatny?

Udział w Forum jest bezpłatny dla właścicieli, zarządów i kierownictwa firm z branży spożywczej oraz handlowej. O przyjęciu zgłoszenia decyduje Organizator. Dostęp płatny – patrz pkt. 15-19

15. Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu?

Pakiet dostępu umożliwia zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefa spotkań czy uczestnictwo w wieczornym wydarzeniu.

16. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

17. Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?

Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.

18. W jaki sposób mogę zakupić pakiet Standard lub VIP?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl

19. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

20. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.

21. Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia?

Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.


Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.