Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Honorata Jarocka

Honorata Jarocka

Food and Drink Analyst

Mintel

Honorata Jarocka dołączyła do firmy Mintel w listopadzie 2013 roku. Jej głównym obszarem analiz i zainteresowań są kategorie żywnościowe, a szczególnie trendy związane ze zdrowym stylem życia oraz innowacje produktowe. W trakcie swojego niemal dziesięcioletniego doświadczenia w prowadzeniu badań rynku, Honorata analizowała rozmaite sektory FMCG w Polsce, w tym rynek żywności, tytoniowy, handlu detalicznego, kosmetyków, chemii gospodarczej i artykułów higieny osobistej, leków OTC i suplementów diety, a także produktów dla zwierząt. Oprócz bogatego doświadczenia w dziedzinie badań rynku, Honorata posiada również specjalistyczną wiedzę w zakresie działań marketingowych i promocyjnych, zdobytą podczas pracy dla czołowych firm w Polsce, takich jak LPP i Oceanic, a także agencji reklamowej TequilaBTL (obecnie TequilaPolska).
POWRÓT