
Iwona Doktorowicz-Dudek
Wiceprezes ds. Marketingu
Kompania Piwowarska SA
W Kompanii Piwowarskiej od lipca 2014 roku. Wiceprezes ds. marketingu. Ma ogromne doświadczenie w branży spożywczej. Przez okrągłe 10 lat pracowała w Grupie Danone, gdzie z sukcesem promowała tak znane marki, jak Activia, Actimel, Danonki, Danio, jogurt Danone, Fantasia czy Gratka. Ponieważ jednak lubi wyzwania i zmiany, branżę ciastek i napojów mlecznych porzuciła dla browarów. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim, a następnie MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois. Uważa, że sukces – tak w branży piwnej, jak każdej innej – zależy od indywidualnych talentów, doświadczenia biznesowego, od pasji i umiejętności pracy z innymi, a nie od płci.
Jako rodowita Ślązaczka najbardziej lubi piwo Tyskie, któremu kibicowała, gdy było jeszcze lokalną marką na południu kraju.