
Katarzyna Kazior
CEO
Frisco.pl
Jesienią 2015 r. zastąpiła Nicolasa Jedraszka na stanowisku prezesa Frisco.pl, jednego z największych supermarketów online w Polsce. Ma bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu e-commerce. Przed przyjściem do Frisco.pl pełniła funkcję dyrektora Rocket Internet – jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie handlu internetowego w Polsce. Wcześniej zdobywała doświadczenie biznesowe w prestiżowej firmie doradczej McKinsey w Polsce i na świecie. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz The London School of Economics and Political Science.
Bierze udział w sesjach:
-
Digitalizacja handlu – e-commerce, omnichannel, mobilność
ZOBACZ WIĘCEJDigitalizacja handlu – e-commerce, omnichannel, mobilność
- E-commerce odpowiada na kluczowe potrzeby klienta mobilnego
- Komunikacja z konsumentem w czasach omnichannel
- Na jakie innowacje gotowy jest polski konsument?
- Smartfon w centrum procesu zakupowego współczesnego klienta
- Logistyka. Towar „tu i teraz\" a satysfakcja klienta
- Dane osobowe – między ochroną prywatności a personalizacją oferty