Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Marek Moczulski 

Marek Moczulski 

Prezes Zarządu

Bakalland SA

Marek Moczulski funkcję Prezesa Zarządu BAKALLAND S.A. pełni od kwietnia 2014 roku. W sierpniu 2014 objął też stanowisko Prezesa Zarządu firmy Rieber Foods Polska S.A., która to następnie, w lipcu 2015 roku jako Delecta S.A została zintegrowana z firmą Bakalland. Wcześniej od czerwca 2013 pełnił obowiązki Przewodniczącego Rady Nadzorczej BAKALLAND. Nieprzerwanie od 2011 roku sprawuje też stanowisko Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Dom Development S.A. Od roku 2009 jest także niezależnym konsultantem w zakresie strategii biznesowych, doradztwa inwestycyjnego i usprawniania procesów biznesowych. W poprzednich latach swojej kariery, od października 2003 do kwietnia 2009 był Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym ZPC Mieszko S.A. Jednocześnie pełnił też funkcję Niezależnego Członka Rady Nadzorczej BGŻ Bank w latach 2005-2007. W 2000 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Agros Fortuna Sp. z o.o. które sprawował do kwietnia 2003. W okresie od 11.1998 do 04.2003 związany był z Grupą Kapitałową Agros (Grupa Pernod Ricard). Początkowo piastował stanowisko Dyrektora Finansowy Agros Holding S.A., a od 1999 r. Członka Zarządu. W latach 1994-1998 pełnił szereg funkcji na czołowych stanowiskach w firmie Shell Gas: począwszy od kontrolera finansowego, potem dyrektora finansowego, a następnie Członka Zarządu. Karierę biznesową rozpoczął na początku lat 90 jako konsultant w PriceWaterhouse (obecnie PWC). Marek Moczulski ukończył historię i socjologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Uzyskał również tytuł MBA na Carlson School of Management University of Minnesota. Ponadto ukończył podyplomowe studia menedżerskie oraz zarządzania finansami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Bierze udział w sesjach:

  • Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Przemysł spożywczy. Biznes 4.0 – nowe technologie czynnikiem konkurencyjności. Część I

    • Główne trendy w technologii, które zmienią kształt i funkcjonowanie branży spożywczej
    • Fabryka przyszłości – produkcja spożywcza z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi zarządzania
    • Menedżer i pracownik w firmie przyszłości. Człowiek, kreatywność, sztuczna inteligencja
    • Szybciej, płynniej, taniej – obszary optymalizacji produkcji
    • Znaczenie sprawnej logistyki wewnętrznej dla konkurencyjności produkcji
    • Procesy logistyczne – rola automatyzacji w firmach spożywczych
    • Automatyzacja odpowiedzią na wyzwania związane z rynkiem pracy
    • Nowe obszary inwestycji technologicznych: produkcja, sprzedaż, zarządzanie
    • Internet Rzeczy, Big Data i technologie mobilne w walce o nowe rynki i nowych klientów
POWRÓT