Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P S Ś T U V W Z
Michał Lasocki

Michał Lasocki

Właściciel, Prezes

Intenson Europe

Michał Lasocki

Właściciel, Dyrektor Zarządzający firmy INTENSON Sp. z o.o.

 

Od 2011 roku z sukcesem kieruje firmą Intenson Sp. z o.o., jedną z wiodących w branży spożywczej, specjalizującą się w dystrybucji i produkcji zdrowej żywności, w tym produktów określanych mianem ‘superfoods’. Dzięki wyczuciu biznesowemu oraz umiejętności przewidywania trendów związanych z rozwojem segmentu biożywności, wykorzystał niszę rynkową, i z sukcesem wprowadził do polskich sklepów takie produkty jak: zielony jęczmień, czystek, spirulinę, jagody Goji czy bezglutenowe musli. Firma dynamicznie rośnie, sukcesywnie buduje portfolio unikalnych na światową skalę produktów, i mnoży zyski 100% w skali roku. Produkty marki Intenson można kupić w popularnych supermarketach na terenie całego kraju. Firma inwestuje także w zagraniczną sieć sprzedaży, eksportując swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Szwecji.

 

Od początku kariery zawodowej, Lasocki związany jest z branżą spożywczą. W 2007 roku, będąc jeszcze na studiach, jako pierwszy, wprowadził do Polski asortyment produktów do przyrządzania Yerba Mate i ruszył ze sprzedażą on-line. Na kanwie sukcesów oraz ogromnego zainteresowania polskich konsumentów tego typu żywnością, zdecydował o dalszym rozwoju firmy, ukierunkowanym na sprzedaż produktów typu superfoods, których w Polsce było bardzo mało. Dziś, marka Intenson jest synonimem najwyższej jakości, czystych ekologicznie zdrowych produktów, a także niekwestionowanym liderem w propagowaniu zasad zdrowego żywienia oraz profilaktyki zdrowotnej opartej na pełnowartościowej diecie oraz aktywności fizycznej.

 

Absolwent wydziału Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

 

 

Bierze udział w sesjach:

  • Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów

    ZOBACZ WIĘCEJ
     

    Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów

    • Kucharz na etacie – jak znana twarz wpływa na związanie konsumenta z produktem
    • Blogosfera – miejsce, gdzie kształtuje się opinia o produkcie spożywczym
    • Wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę
    • Etykieta – od informacji do promocji
    • Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki
POWRÓT