
Radosław Kaczmarek
Strategy Consultant & Partner
Melting Pot
Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot, zajmującej się doradztwem strategicznym, tworzeniem pozycjonowań i strategii dla marek, badań i analiz biznesowych oraz marketingowych.
W trakcie pracy w Melting Pot miał okazję przeprowadzić ponad 100 projektów consultingowych, strategicznych i badawczych dla różnych rynków oraz Klientów w Polsce i za granicą. Wielbiciel nowych technologii i rozwiązań, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii marki w kanałach cyfrowych / e-commerce. Specjalizuje się w rynku retail, spożywczym, mięsnym oraz finansowym.
Prowadzi szkolenia ze strategii marki, komunikacji, poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia briefów oraz obecności marki w kanale digital i e-commerce. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing
w Praktyce. Komentator i ekspert dla portali: portalspożywczy.pl i dlahandlu.pl Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Na co dzień pasjonat motoryzacji, wędkarstwa oraz zgłębiania tajników rynków finansowych.
Bierze udział w sesjach:
-
Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów
ZOBACZ WIĘCEJSprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów
- Kucharz na etacie – jak znana twarz wpływa na związanie konsumenta z produktem
- Blogosfera – miejsce, gdzie kształtuje się opinia o produkcie spożywczym
- Wiedza z social media pomaga tworzyć spersonalizowaną ofertę
- Etykieta – od informacji do promocji
- Opakowanie jako obietnica jakości i wartości marki