
Sławomir Gottar
Executive Director Global Poultry Sector
Sealed Air Food Care
Christophe Gottar jest absolwentem NEOMA Business School. Swoją karierę rozpoczął pracując dla sieci hipermarketów jako analityk rynkowy, oraz merchandiser w dziale produktów świeżych. Budował swoje doświadczenie zajmując szereg stanowisk w obszarze marketingu w wiodących francuskich firmach na rynkach drobiu i wołowiny. W 1995 r. dołączył do zespołu Cryovac jako manager projektu dla rozwiązań konsumenckich, a następnie objął odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w krajach południowej Europy, a potem stanowisko European Business Manager dla rynku świeżych mięs. W 2004 r. objął rolę Dyrektora ds. Sieci Handlowych stanął na czele europejskiego zespołu Retail, odpowiadającego za kontakty i rozwój projektów z wiodącymi sieciami handlowymi. Od 2010 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu Strategicznego w obszarze rozwiązań dla europejskiego rynku spożywczego pomagał zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby rynkowe i przełożyć je na projekty biznesowe, a także rozwijał nowe rozwiązania opakowaniowe. W marcu 2012 r. objął obecną rolę w zespole globalnym Sealed Air Food Care. Odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań dla pakowania i higieny w sektorze drobiarskim.
Mieszka w Paryżu, jest ojcem 4 córek, w wolnym czasie wędkuje i gotuje dla rodziny i przyjaciół.
Bierze udział w sesjach:
-
Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience
ZOBACZ WIĘCEJHandel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience
- Od konsumenta nielojalnego przez smart shoppera do świadomego nabywcy zdrowej żywności
- Handel detaliczny uczy jak gotować – umiejętne łączenie konceptu handlowego i kulinarnego
- Niszowy konsument rozpycha się na rynku: oferta dla wegan, alergików, bezglutenowców
- Jak wykorzystać modę na „polskość”?
- Polskie produkty na półkach handlowych gigantów – lokalni producenci mają swoje „5 minut\"
- Świadomy konsument: między przywiązaniem do tradycji a poszukiwaniem międzynarodowych inspiracji